اخبار

آنچه سازندگان وب باید درباره به‌روزرسانی اصلی گوگل در مارس 2024 بدانند

به‌روزرسانی اصلی گوگل چند روز پیش اعلام شد. این به روز رسانی برای بهبود کیفیت جستجو با نشان دادن محتوای کمتری که احساس می‌کند برای جذب کلیک ایجاد شده است و محتوای بیشتری را که افراد مفید می‌دانند، طراحی شده است.

به‌روزرسانی اصلی گوگل در مارس 2024 شامل تغییرات در چندین سیستم هسته‌ای است. همچنین نشان دهنده تحولی در نحوه شناسایی مفید بودن محتوا است.

از آنجایی که این یک به‌روزرسانی پیچیده است، عرضه آن ممکن است تا یک ماه طول بکشد. این احتمال وجود دارد که نوسانات بیشتری در رتبه بندی نسبت به یک به روز رسانی هسته معمولی وجود داشته باشد، زیرا سیستم های مختلف به طور کامل به روز می شوند و یکدیگر را تقویت می کنند.

گوگل همچنین سازندگان محتوا را تشویق می‌کند که همه خط‌مشی‌های هرزنامه را بررسی کنند و مطمئن شوند که درگیر نیستند. سایت هایی که خط مشی های هرزنامه گوگل را نقض می کنند ممکن است در نتایج رتبه پایین تری داشته باشند یا اصلاً در نتایج ظاهر نشوند.

در  به‌روزرسانی اصلی گوگل از دامنه ها نیز سخن گفته شد. سوء استفاده از دامنه منقضی شده یعنی یک نام دامنه منقضی شده خریداری می شود و در درجه اول برای دستکاری رتبه بندی جستجو با میزبانی محتوایی که ارزش کمی برای کاربران ایجاد می کند، تغییر کاربری داده می شود.

سوء استفاده از دامنه منقضی شده کاری نیست که مردم به طور تصادفی انجام دهند. این روشی است که توسط افرادی استفاده می شود که امیدوارند با استفاده از شهرت گذشته یک نام دامنه، با محتوای کم ارزش رتبه خوبی در جستجو کسب کنند. این دامنه ها عموماً برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته نشده اند که آنها را از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند. استفاده از یک نام دامنه قدیمی برای یک سایت جدید و اصلی که ابتدا برای خدمات رسانی به مردم طراحی شده است، خوب است.

سوء استفاده از محتوای مقیاس‌پذیر زمانی است که بسیاری از صفحات با هدف اصلی دستکاری رتبه‌بندی جستجو و عدم کمک به کاربران ایجاد می‌شوند. این عمل توهین‌آمیز معمولاً بر ایجاد حجم زیادی از محتوای غیر اصلی متمرکز است که صرف نظر از اینکه چگونه ایجاد شده است، ارزش کمی برای کاربران فراهم می‌کند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 7

دکمه بازگشت به بالا
بستن