اخبار

اینستاگرام فید ترکیبی را برای اشتراک‌گذاری محتوای خصوصی آزمایش می‌کند

اینستاگرام به آزمایش گزینه‌های تعامل خصوصی بیشتر ادامه می‌دهد، این بار از طریق یک گزینه جدید به نام «Blend» که اساساً یک فید ترکیبی Reels است، بر اساس ریلز هایی که با یک دوست به اشتراک گذاشته‌اید.

اینستاگرام فید ترکیبی را برای اشتراک‌گذاری محتوای خصوصی آزمایش می‌کند
اینستاگرام فید ترکیبی را برای اشتراک‌گذاری محتوای خصوصی آزمایش می‌کند

همانطور که در این مثال مشاهده می کنید که توسط محقق برنامه الساندرو پالوزی به اشتراک گذاشته شده است، فید ترکیبی “Blend” شما با یک دوست به نمایش گذاشته می شود. بنابراین اساسا، اینستاگرام با استفاده از رفتار کاربر در اشتراک‌گذاری حلقه‌ها از طریق DM، روشی یکپارچه‌تر را برای تسهیل اشتراک‌گذاری حلقه‌ها امتحان می‌کند. که در واقع در حال تبدیل شدن به یک عمل بسیار رایج تر است.

  • بر این اساس، اینستاگرام روی طیف وسیعی از ویژگی‌های جدید برای بهره‌برداری از اشتراک‌گذاری خصوصی در برنامه کار می‌کند، از جمله:
  • Inbox Notes، گزینه ای برای ایجاد مکالمه که پیام های چت را از اتصالات شما در بالای صندوق ورودی DM برجسته می کند.
  • کانال‌ها، گزینه‌های پیام‌رسانی یک به چند را ارائه می‌کنند، با هدف افراد مشهور و سازندگانی که به دنبال راهی همسو با DM برای حفظ ارتباط با طرفداران هستند.
  • مجموعه‌ها، که به کاربران امکان می‌دهد در مورد پست‌های انتخابی به اشتراک گذاشته شده در فید گروهی با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.
  • اینستاگرام همچنین گزینه جدیدی برای اشتراک گذاری پست های فید فقط با دوستان نزدیک اضافه کرده است.

به نظر می رسد فید ترکیبی رویکرد هدفمندتری برای پیوند دادن به استفاده از اینستاگرام به عنوان یک جمع کننده محتوا باشد، با افراد بیشتری که میم ها و کلیپ های مورد علاقه خود را از طریق DM یا در زندگی واقعی با دوستان به اشتراک می گذارند.

این گزینه می‌تواند این عنصر را به عنصری جذاب‌تر و درون‌برنامه تبدیل کند، جایی که کشف محتوای واقعی نیز یک تجربه گروهی است و در واقع می‌تواند افزوده‌ای ارزشمند باشد.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + = 28

دکمه بازگشت به بالا
بستن