سئو

معرفی چند افزونه گوگل کروم برای سئو کاران

سئو سایت یا بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) می‌تواند کار زیادی را ببرد. این به ویژه اگر در یک تیم بازاریابی داخلی کوچک هستید، یا اگر برای یک آژانس پرمشغله با تنها چند متخصص اختصاصی سئو کار می‌کنید، صادق است. اما چند افزونه گوگل کروم برای سئو بسیار کاربردی وجود دارد که می‌تواند این فرآیند را بسیار آسان تر کند.

چرا استفاده از افزونه گوگل کروم برای سئو عالی است؟

یک افزونه گوگل کروم برای سئو به شما امکان می‌دهد مرورگر خود را سفارشی کنید و به شما امکان دسترسی آسان به برخی ویژگی های جالب را می‌دهد که می تواند روز کاری شما را آسان تر کند. این ویژگی های نرم افزار بر روی زبان های مختلف وب مانند CSS و HTML اجرا می شوند.

صدها برنامه افزودنی جالب در فروشگاه وب Chrome موجود است. بنابراین، چرا متخصصان سئو باید افزونه های کروم را به مرورگرهای خود اضافه کنند؟ زیرا بسیاری از این ابزارها عکس های فوری سریع از داده های حیاتی را در اختیار شما قرار می‌دهند یا خدماتی را ارائه می‌دهند که وظایف سئوی روزانه شما را ساده می‌کند.

6 افزونه گوگل کروم برای سئو که زندگی شما را تغییر می‌دهد

هیچ کمبودی در افزونه‌های شگفت‌انگیز کروم برای کار سئو وجود ندارد. در زیر 10 افزونه گوگل کروم برای سئو را که همگی در فروشگاه وب کروم در دسترس هستند، مشاهده خواهید کرد.

ابزار PageImprove

PageImprove به شما امکان می‌دهد صفحات وب سایت خود را مستقیماً از مرورگر خود تغییر دهید. می‌توانید نسخه‌های متعارف، H1، عناوین، ابرداده‌ها و بسیاری موارد دیگر را دوباره کار کنید. به PageImprove به عنوان یک جعبه کمک های اولیه برای تمام نیازهای محتوای وب خود فکر کنید. اگر همیشه منتظر توسعه دهندگان هستید تا تغییرات را اعمال کنند، این افزونه برای شماست. این نرم افزار سنگین نیست و مرورگر شما را مختل نمی کند و به شما امکان می دهد تغییراتی را در لحظه ایجاد کنید و محتوای وب خود را تا حد امکان دقیق و به روز نگه دارید.

افزونه Keyword Surfer

اگر دوست دارید برگه ها و پنجره های خود را محدود کنید، Keyword Surfer ممکن است بهترین افزونه گوگل کروم برای سئو شما باشد. این افزونه کاملا رایگان به شما امکان می دهد داده های حجم کلمه کلیدی را برای هر نتیجه جستجوی Google مشاهده کنید. دیگر لازم نیست بین ابزارها به جلو و عقب بپرید تا دیدی سریع از حجم یک عبارت جستجو داشته باشید.

علاوه بر این، هر جستجوی جدید داده‌هایی مانند CPC، عبارات مرتبط، معیارهای دید و اطلاعاتی درباره عملکرد درون صفحه به شما می‌دهد.

افزونه SEOquake

با استفاده از این افزونه، تمام معیارهای حیاتی سئو مورد نیاز خود را مستقیماً در دسترس شما قرار می‌دهید. SEOquake به شما تجزیه و تحلیل عمیقی از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) می‌دهد، به شما امکان می‌دهد دشواری کلمات کلیدی عبارات جستجوی ارزشمند را محاسبه کنید.

ابزار Mangools

یکی دیگر از برنامه‌های افزودنی همه‌کاره عالی برای بازاریابان دیجیتال پرمشغله، Mangools هزاران تجزیه و تحلیل و داده را تنها با چند کلیک ارائه می‌دهد. طبق نمای کلی خود در فروشگاه کروم، Mangools این قابلیت را دارد که اطلاعاتی را در مورد موارد زیر ارائه دهد:

  • اقتدار دامنه
  • اعتبار صفحه
  • جریان استناد
  • جریان اعتماد
  • رتبه الکسا
  • آی پی های ارجاع دهنده
  • اشتراک گذاری فیس بوک
  • دنبال کنندگان در پروفایل های اجتماعی

افزونه SEO Minion

اگر کارهای سئوی سنگین داده را انجام می دهید SEO Minion یکی از موارد ضروری است. این افزونه گوگل کروم برای سئو به شما این امکان را می‌دهد که تجزیه و تحلیل روی صفحه انجام دهید، تمام پیوندهای موجود در یک صفحه را مشاهده کنید، پیوندهای شکسته را پیدا کنید و اعتبار تگ های hreflang را بررسی کنید.

افزونه SEO Meta in 1 Click

اگر برای ابرداده ها به فروشگاهی تک مرحله ای نیاز دارید، SEO Meta in 1 Click راه حل عالی است. طبق توضیحات فروشگاه کروم، این ابزار این اطلاعات را به شما می‌دهد:

  • عنوان و طول
  • توضیحات و طول
  • URL (به علاوه URL متا متعارف)
  • متا روبات ها
  • نمایش سرصفحه ها به ترتیب زمانی
  • تعداد تصاویر با و بدون ALT
  • تعداد لینک ها
  • داده های اجتماعی Graph و Twitter را باز کنید
  • Robots.txt و sitemap.xml

تفکیک این اطلاعات در یک پنجره پاپ آپ ساده نشان داده شده است که آن را برای سئوکاران در حال حرکت ایده آل می‌کند.

چند افزونه گوگل کروم برای سئو می‌توانید داشته باشید؟

خبر خوب این است که به نظر نمی‌رسد محدودیتی در تعداد افزونه های کروم که می‌توانید به جعبه ابزار دیجیتال خود اضافه کنید وجود دارد.  با این حال، برنامه‌های افزودنی کروم می‌توانند سرعت رایانه شما را کاهش دهند، هر چه تعداد بیشتری از آنها را به نوار ابزار خود اضافه کنید. بنابراین، هنوز هم بهتر است در مورد آنچه اضافه می‌کنید انتخابی باشید. همیشه می‌توانید برنامه‌های افزودنی خود را از نوار ابزار خود (قطعه پازل کوچک در گوشه سمت راست بالای مرورگر Google خود) مدیریت کنید. پین و پین کردن برنامه های افزودنی که بیشتر استفاده می‌کنید و آنهایی را که دیگر استفاده نمی‌کنید حذف کنید.

کدام افزونه های سئو برای کروم رایگان هستند؟

ده ها افزونه رایگان برای متخصصان سئو از طریق فروشگاه وب کروم در دسترس هستند. با استفاده از نوار جستجو می‌توانید مرور کنید. اکثر توسعه دهندگان قیمت های خود را در صفحه افزونه یا وب سایت خود فهرست می‌کنند. حتی برنامه‌های افزودنی پولی اغلب آزمایش‌های رایگان ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید ابزار را قبل از خرید آن آزمایش کنید.

در حالی که تحقق نتایج اجرای یک استراتژی سئو ممکن است زمان زیادی طول بکشد، وظایف و حجم کاری درگیر اغلب باید سریع اتفاق بیفتد. تغییر نیز اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل است که دسترسی فوری به سایت خود برای ایجاد تغییرات سریع و اطمینان از اینکه بهترین تجربه وب ممکن را به مشتریان خود ارائه می دهید بسیار حیاتی است و افزونه گوگل کروم برای سئو راهکار مفید است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 22 = 30

دکمه بازگشت به بالا
بستن