اخبار

رخ دادن یک مشکل در رتبه بندی در گوگل 

امروز یک مشکل در رتبه بندی در گوگل تایید شده است که در اثر آن برخی سایت ها اول هفته از نتایج جستجو ناپدید می شدند. یکی از سخنگویان google درباره این شکل در رتبه بندی در گوگل  به وب سایت Search Engine Land گفت:

ما از یک مشکل بسیار سطحی که باعث نوسانات موقتی در نتایج جستجو برای تعداد کمی از وب سایت ها شد آگاه هستیم. این مشکل از آن زمان حل شده است و نباید دیگر بر رتبه سایت ها اثر گذار باشد.

همانطور که این کارمند گفت این مشکل در رتبه بندی در گوگل بسیار سطحی است و بر تعداد کمی از وب سایت ها تاثیر می گذارد که در اثر آن رتبه بندی آنها در اول هفته از نتایج جستجوی Google ناپدید می شود و سپس در طول روزهای هفته دوباره ظاهر می شوند.

به نظر می‌رسید این مشکل سایت‌هایی را تحت تاثیر قرار داده است که روی TLD‌های غیراستاندارد و غیرعادی، دامنه‌های سطح بالا قرار دارند. این TLD ها به .club، .consulting، .life و سایر TLD های غیر استاندارد ختم می شدند. برخی از این سایت ها متوجه شدند که در آخر هفته ها به طور کامل رتبه خود را ازدست داده اند.

اگر در اول هفته‌ متوجه مشکلات رتبه‌بندی عجیبی شده‌اید و در یکی از این TLD‌های غیر استاندارد هستید، شاید این موضوع بر سایت شما تاثیر گذاشته است.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 21 = 22

دکمه بازگشت به بالا
بستن