اخبار

اظهارات جان مولر از گوگل درباره نقش طبقه بندی موضوعات در سئو 

طبقه بندی موضوعی راه خوبی برای ایجاد محتوایی است که تخصص و اعتبار را نشان می دهد. اخیرا  جان مولر از گوگل درباره نقش طبقه بندی موضوعات در سئو توضیحاتی ارائه داده است.

برقراری ارتباط با تخصص و اقتدار اولویت اصلی است و هیچ نقطه شروعی بهتر از ترسیم مطالب خود با طبقه بندی موضوعی به عنوان راهی برای ایجاد محتوایی که بهترین شانس را دارد، وجود ندارد. جان مولر از گوگل درباره اهمیت طبقه بندی موضوعات در سئو گفت:

وقتی نوبت به متن در صفحه می‌رسد، عنوان یک سیگنال واقعاً قوی است که به ما می‌گوید این قسمت از صفحه در مورد چه موضوعی است.

چه آن را در یک تگ H1 یا یک تگ H2 یا H5 یا هر چیز دیگری قرار دهید، خیلی مهم نیست. اما یک نوع سیگنال کلی که به ما می دهید که می گوید … این قسمت از صفحه در مورد این موضوع است و بخش دیگر از صفحه شاید در مورد موضوع دیگری باشد.”

هر درخواست جستجو و هر صفحه وب را می توان متعلق به یک موضوع دسته بندی کرد. در زمینه محتوا، طبقه بندی موضوعات به سازماندهی اطلاعات در موضوعات مختلف و زیرموضوعات ذاتی محتوا اشاره دارد. سازمان‌دهی محتوا بر اساس طبقه‌بندی موضوع به ایجاد طرح کلی از موضوعاتی که یک صفحه وب می‌تواند یا باید داشته باشد، کمک می‌کند تا برای موضوعی که ذات یک جست‌وجو است مرتبط باشد.

هدف طبقه‌بندی موضوعات، ارائه یک «چارچوب ساختاریافته» است که بر اساس آن می‌توان یک سند معنادار که از نظر معنایی با یک موضوع معین مرتبط است، ایجاد کرد.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 5

دکمه بازگشت به بالا
بستن