بازاریابی

بهترین محتوا برای لینکدین بر اساس یک مطالعه جدید

اگر کاربر لینکدین هستید، احتمالاً گاهی پیام «you can’t post that on LinkedIn» را دیده‌اید. خب، لینکدین در سال های اخیر بسیار تغییر کرده است و همینطور کاربرانش. در این مقاله قصد داریم تا به این سوال پاسخ دهیم که بهترین محتوا برای لینکدین چیست؟ و برای تولید محتوای لینکدین چند ایده ارائه دهیم.

یافته های مطالعه بهترین محتوا برای لینکدین 

تحقیقات SocialInsider و Cloud Campaign بیش از 141 هزار پست لینکدین را از 1126 صفحه با هدف تجزیه و تحلیل اینکه چه نوع محتوایی بالاترین تعامل، بالاترین نرخ کلیک و موارد دیگر را در لینکدین ارائه می‌دهد، مورد بررسی قرار داد. بر اساس این مطالعه، اسناد بومی 3 برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری کلیک دریافت می‌کنند. بنابراین، اگر می‌خواهید مخاطبان خود را سرگرم کرده و درگیر کنید، به یاد داشته باشید که این روش خوبی برای حفظ آنهاست.

محتوای ویدیویی بالاترین میزان تعامل را به ازای هر نمایش ایجاد می‌کند، مخصوصاً برای حساب‌های زیر 50 هزار دنبال‌کننده. بنابراین بله، ویدئو در واقع یک منبع عالی برای لینکدین و یکی از انواع بهترین محتوا برای لینکدین نیز هست. علاوه بر این نتایج، تصاویر به دلیل سادگی ایجاد (در مقایسه با اسناد و ویدئوهای بومی) و نرخ تعامل بالا (تا 4.06٪ میانگین درگیر شدن در هر نمایش برای صفحات بین 50-100k) در هر استراتژی بازاریابی ضروری است.

محتوای معنی دار برای مخاطبان خود ایجاد کنید

با این داده‌ها، می‌توانید یک استراتژی محتوای موفق برای لینکدین ایجاد کنید، اما نباید اغراق کنید. اخیراً، لینکدین نیز الگوریتم فید خود را برای کاهش رتبه این نوع محتوا به روز کرده است.

محتوای اورجینال طولانی ایجاد کنید

یک قانون کلی برای افزایش دسترسی و تعامل لینکدین و ایجاد بهترین محتوا برای لینکدین این است که به افراد روی پلتفرم چیزی ارزشمند ارائه دهید. بنابراین، محتوای طولانی به خودی خود هدف شما نیست، بلکه راهی برای ایجاد ارزش برای مخاطبان شما خواهد بود.

محتوای طولانی یک وسیله تحویل عالی برای وایت پیپرهای دقیق، راهنماهای نحوه انجام، گزارش های تحقیقاتی، مطالعات موردی و موارد دیگر است. نگران طولانی بودن مقاله نباشید، نکته کلیدی این است که مطمئن شوید هر کلمه خواننده را مورد توجه قرار می دهد.

مقالات لینکدین را بنویسید

لینکدین قابلیتی را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید مقالات را به صورت بومی در پلتفرم لینکدین بنویسید. شما 110000 کاراکتر دریافت می کنید که بسیار بیشتر از 3000 نویسه ای است که با به روز رسانی وضعیت دریافت می‌کنید. همچنین ویژگی‌های بیشتری مانند سرفصل‌ها، پیوند دادن و پشتیبانی از تصویر دریافت می‌کنید. ویژگی مقالات لینکدین بسیار شبیه به یک پلتفرم میکروبلاگینگ است.

برای تولید بهترین محتوا برای لینکدین داده های اصلی را تولید کنید

اگر یک چیز وجود دارد که نمی توانید «بیش از حد» از آن داشته باشید، آن داده است. همیشه جا برای داده های بیشتر وجود دارد. روی تحقیقاتی سرمایه گذاری کنید که داده های اصلی ایجاد می‌کند. این نه تنها به رهبری فکر کمک می‌کند، بلکه به دیگران دلیلی برای استفاده و به اشتراک گذاری محتوای شما می‌دهد. این نوع کار تحقیقاتی همچنین شما و برندتان را به عنوان یک مرجع معتبر در مورد موضوع قرار می دهد. بله، تحقیقات و داده ها هزینه دارد، اما حتی در حال حاضر، در مقایسه با محتوای با کیفیت تر، همیشه افراد کمتری آن را ارائه می‌دهند.

در مورد یک تجربه شخصی که الهام بخش دیگران است بنویسید

اگر احساس می‌کنید می‌توانید الهام بخش دیگران باشید یا نیاز به الهام دارید، سعی کنید در مورد یک تجربه شخصی بنویسید که دیگران می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. این در واقع می‌تواند به برخی از بهترین محتواها برای اشتراک گذاری در لینکدین تبدیل شود زیرا تجربیات شما فقط متعلق به شماست. آنها منحصر به فرد هستند، بنابراین هیچ کس نمی‌تواند محتوای شما را کپی کند.

یک پیام قدرتمند ارائه دهید

فرض کنید مشاهده‌ای دارید که فکر می‌کنید برای مخاطبان مفید است. ممکن است در مورد صنعت یا رفتار انسانی شما یا به طور کلی زندگی باشد. بنابراین آنچه را که می‌خواهید بگویید را در یک پیام قدرتمند بیان می کنید و آن را ارسال کنید. نتیجه ممکن است پستی باشد که صدها لایک و به اشتراک گذاشته شود و این برند شما را بسیار فراتر از مخاطبان مستقیم شما تبلیغ می‌کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

43 + = 44

دکمه بازگشت به بالا
بستن