سئو

3 معیار تبدیل سئو که باید در نظر گرفته شوند

به عنوان یک سئوکار باید بدانید که تبدیل سئو چیزی فراتر از فروش مستقیم و سرنخ است. در این مقاله 3 معیار تبدیل سئو که باید برای موفقیت در نظر بگیرید را بررسی می کنیم. نرخ تبدیل و ردیابی سئو فراتر از فروش مستقیم است و می تواند مواردی مانند زیر را شامل شود:

  • مشترکین خبرنامه و پیامک که به فروش تبدیل می شوند.
  • کمپین های بازگشتی برای مشتریانی که هنوز خرید نکرده اند.
  • آوردن افراد جویای کار به صفحات فهرست شغلی خود، که منجر به کاهش هزینه های استخدام کارمندان جدید می شود.

در این مقاله 3 معیار تبدیل سئو که ممکن است از آنها استفاده نکنید را معرفی می کنیم.

  • معیا درآمد CPM
  • معیار Candidate acquisition
  • کمپین های برنده یا کمپین Win-back

1. درآمد CPM

اگر در سایت های خبری کار کرده اید و وبلاگ نویس هستید یا محتوای ویدیویی تولید می کنید، می دانید درآمد CPM و CPC چقدر مهم است. فرض کنید عبارتی وجود دارد که 1000 بازدیدکننده به سایت شما می آورد و یکی که 600 بازدیدکننده دارد. تیم تبلیغات این عدد بزرگ‌تر را می‌خواهد زیرا بازدید کنندگان بیشتری دارد و این به معنای پول CPM بیشتر است. اما این می تواند حرکت اشتباهی باشد.

اگر عبارت 1000 بازدیدکننده دارای نرخ بازدید از صفحه 1.25 باشد و عبارت 600 دارای 2.5 بازدید از صفحه باشد و CPM ها برابر باشند، عبارت 600 بهتر است زیرا سود بیشتری دارد.

2. معیار Candidate acquisition

جذب استعدادها پرهزینه و رقابتی است زیرا آگهی شغلی باید برجسته باشد. اما اگر بتوانید برخی از موانع را از بین ببرید و نامزدها را مستقیماً به تیم منابع انسانی بیاورید، چه؟ این معیار تبدیل سئو نیز توسط سئو کارها نادیده گرفته شده است.

3. کمپین های برنده

به عنوان سئو کار، ما به طور مرتب محتوای صفحات وب سایت را به روز می کنیم و به داده ها دسترسی داریم. این فرآیند شامل گزارش های خدمات مشتری و مدیران محصول می شود. شما همچنین بخشی از تیم بازاریابی هستید که به شما مزیت بزرگی نسبت به سایر کارمندان می دهد.

می‌توانید داده‌های محصول و خدمات مشتری را با هم ترکیب کنید، سپس یک برنامه بازاریابی یکپارچه برای تیم‌های تبلیغات ایمیلی و رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید تا به طور موثرتری بازدهی سرمایه ایجاد کنید.

برای استفاده از این معیار تبدیل سئو باید:

  • با خدمات مشتری صحبت کنید و راه هایی را بیابید که مشتریان از محصولات استفاده کنند.
  • به صفحات محصول و برگه‌های مشخصات بروید و ویژگی‌ها یا عملکردهایی را اضافه کنید که مشتریان نمی‌دانستند شرکت شما ارائه می‌کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + = 24

دکمه بازگشت به بالا
بستن