سئو

4 استراتژی آسان تولید سرنخ برای کلیک‌ها و تبدیل‌های بهتر

بالا بردن معیارهای تبدیل در کانال های شما ممکن است عالی به نظر برسد. داشتن نرخ کلیک چیزی است که اکثر تبلیغ کنندگان رسانه پولی برای آن تلاش می کنند. اما بهتر است که سرنخ‌های کمتری داشته باشید که می‌دانید احتمال تبدیل آن‌ها وجود دارد تا اینکه یک دسته از هزینه‌های تبلیغاتی را برای کاربرانی که مناسب اهدافتان نیستند هدر دهید. تولید سرنخ باید در نهایت به مشتریان بیشتر بینجامد.

صلاحیت سرب چیست؟

صلاحیت های سرب در مورد اطمینان از اینکه سرنخ هایی که از طریق تبلیغات و سایر دارایی های بازاریابی خود جذب می کنید، کسانی هستند که به احتمال زیاد اهداف تجاری شما را هدایت می کنند. ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما به احتمال زیاد در آنجا اقدام می کند و سرنخ های واجد شرایط به احتمال زیاد مشتری می شوند. صلاحیت سرب برای فرآیند تولید سرنخ موثر ضروری است .

MQL ها در مقابل SQL ها

در دنیای B2B، ممکن است نام سرنخ های واجد شرایط بازاریابی (MQL) و سرنخ های واجد شرایط فروش (SQL) را شنیده باشید. MQLها کسانی هستند که به محصول یا خدمات شما علاقه نشان داده‌اند، اما احتمالاً هنوز آماده خرید نیستند – در نتیجه آنها را واجد شرایط بازاریابی بیشتر می‌کنند – یعنی کمپین‌هایی را پرورش می‌دهند تا آنها را به سمت پایین حرکت دهند، جایی که می‌توانند از مشتریان بالقوه به آنها تبدیل شوند.

SQL ها کسانی هستند که به محصول یا خدمات شما علاقه نشان داده اند و به احتمال زیاد خرید می کنند. برخی از سرنخ ها به صورت SQL وارد می شوند، در حالی که برخی دیگر به عنوان MQL شروع می شوند و با مدیریت و پرورش موثر سرنخ، به SQL تبدیل می شوند.

چرا صلاحیت سرب مهم است؟

بدیهی است که می‌خواهید سرنخ‌های واجد شرایطی را که از تلاش‌های بازاریابی شما به دست می‌آیند، به دست آورید، می‌خواهید مشتریان بیشتری به دست آورید، اما جنبه مالی هم دارد. اگر تبلیغات پولی اجرا می کنید و نرخ کلیک بالایی دارید، به این معنی است که یک پیشنهاد جذاب و/یا کپی رایتینگ عالی دارید. اما آیا برای مشتریان احتمالی شما جذاب است ؟

اگر تعداد کلیک‌ها را افزایش می‌دهید، ممکن است به ازای هر کلیک کمتر پرداخت کنید، اما اگر تبدیل دریافت نکنید، چه فایده‌ای دارد؟ شما واقعاً در پول خود صرفه جویی نمی کنید، بلکه برای ترافیک غیرمجاز هزینه می کنید.

بنابراین در حالی که نرخ کلیک و هزینه به ازای هر کلیک مهم هستند، نرخ تبدیل شما در هسته ROI شما قرار دارد و در هسته تبدیل ها، صلاحیت سرنخ است.

چگونه پارامترهای صلاحیت سرب خود را شناسایی کنیم؟

شناخت مشتریان ایده آل و مخاطبان هدف برای دانستن اینکه صلاحیت سرب برای کسب و کار شما چگونه به نظر می رسد ضروری است. همچنین تعدادی فرمول صلاحیت سرنخ وجود دارد که می تواند برای کسب و کار شما اعمال شود، اما اساسی ترین آنها موارد زیر است:

  • بودجه: آیا مشتری بالقوه می تواند محصولات/خدمات شما را بپردازد
  • مرجع: آیا آنها تصمیم گیرنده نهایی برای خرید هستند؟
  • نیاز: نیازی که آنها به دنبال رفع آن هستند چیست؟ آیا با مشتریان قدیمی شما همخوانی دارد؟
  • فوریت: آنها چقدر به این نیاز فوری نیاز دارند؟

کپی صفحه فرود شما و اطلاعاتی که در فرم های خود درخواست می کنید به واجد شرایط بودن سرنخ های شما کمک می کند، اما در وهله اول مشکل پرداخت برای کلیک های غیرمجاز را حل نمی کند. در این بخش بعدی، چهار راه برای واجد شرایط کردن کلیک های شما را پوشش خواهیم داد.

راهبردهای صلاحیت رهبری

این استراتژی‌ها شما را قادر می‌سازد تا قبل از اینکه کاربر به صفحه فرود شما برسد، کیفیت تولید سرنخ PPC خود را بهبود ببخشید.

1. در کپی تبلیغات خود مشخص باشید

ساده ترین راه برای اینکه به مردم بگویید مشتری مورد نظر شما نیستند این است که مستقیماً به آنها بگویید. این کاملا منطقی است که از عبارات خاصی در تبلیغات خود استفاده کنید و کاربران فاقد صلاحیت روی تبلیغ شما کلیک نکنند. من می دانم که در دنیای PPC دیدن نرخ کلیک پایین تر دشوار است. اما اگر این تولید سرنخ ها هرگز به مشتری تبدیل نشوند، نرخ کلیک هیچ معنایی ندارد.

2. در تولید سرنخ از پسوند قیمت استفاده کنید

همین ذهنیت را می توان برای پسوندهای تبلیغاتی شما برای جستجوی پولی اعمال کرد. اگر محصول گران‌تری دارید، احتمالاً فقط می‌خواهید به کاربرانی دسترسی پیدا کنید که پول دارند. قیمت یا وضعیت محصول خود را در افزونه های تبلیغاتی خود ذکر کنید.

اگر کاربر قیمت های بالاتری را ببیند و کاربر پولی نداشته باشد، به احتمال زیاد روی تبلیغ کلیک نخواهد کرد.

3. فرم های سرب را برای کیفیت، نه حجم، بهینه کنید

هر دو گوگل و فیسبوک تنظیمات نوع فرم سرنخ را برای فرم های سرنخ خود دارند. این به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که برای سرنخ‌های بیشتر یا سرنخ‌های واجد شرایط بهینه‌سازی کنند . البته انتخاب پیش فرض کانال ها برای حجم بیشتر خواهد بود. آنها شما را تشویق می کنند تا سرنخ های بیشتری دریافت کنید که باعث می شود گزارش PPC شما عالی به نظر برسد. اما اگر فرم‌های سرنخ را در این دو کانال آزمایش کرده‌اید و سرنخ‌های ناخواسته دریافت کرده‌اید، تنظیمات بهینه‌سازی خود را برای تمرکز بر کیفیت بالاتر تغییر دهید.

4. سوالات بیشتری را در فرم های تولید سرنخ خود اضافه کنید

بسیاری از فرم‌های تولید سرنخ در گوگل، فیس‌بوک، لینکدین و غیره از کاربران حداقل‌هایی مانند نام و شماره تلفن را درخواست می‌کنند. در بیشتر موارد، فیلدها بر اساس اطلاعات پروفایل کاربر به صورت خودکار پر می شوند. این می‌تواند فرم را برای شخصی برای پر کردن و ارسال آسان کند، اما از آنجایی که بسیار آسان است، ممکن است کاربران پیش‌صلاحیت نباشید.

خبر خوب این است که اکثر کانال‌هایی که فرم‌های سرنخ را ارائه می‌دهند به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند که سؤالات بیشتری بپرسند یا سؤالات خود را سفارشی کنند.

5. تبلیغات خدمات محلی گوگل را اجرا کنید

اگر یک تجارت مبتنی بر خدمات هستید، این یک استراتژی عالی برای صلاحیت رهبری است. به طور خلاصه، شما تبلیغات را مستقیماً از نمایه کسب‌وکار Google خود ایجاد و مدیریت می‌کنید و Google مطمئن می‌شود که تبلیغات شما فقط برای مشتریان منطقه خدمات شما نمایش داده می‌شود.

علاوه بر این، هنگامی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک می کند، Google از او می خواهد تا شغل مورد نظر و همچنین منطقه خدمات خود را تأیید کند. اگر برای شغل مناسب هستید و در آن منطقه خدمت می کنید، با جستجوگر مطابقت خواهید داشت و آنها می توانند صلاحیت، رتبه بندی و نظرات Google شما را قبل از تماس با شما بررسی کنند.

اگر برای شغل آنها مناسب نیستید یا به منطقه آنها خدمات نمی دهید، Google آنها را به آگهی خدمات محلی مناسب تری متصل می کند.

با صلاحیت سرب و تولید سرنخ بیشتر از بودجه خود بهره ببرید

داده های داخلی از CRM شما همیشه به شما کمک می کند تا تصمیمات بهینه سازی بهتری را اتخاذ کنید تا کاربر مناسب را انتخاب کنید. اما چه اطلاعات CRM داشته باشید چه نداشته باشید، هنوز هم می‌توانید با تنظیمات فرم تبلیغاتی و فرم سرنخ تلاش کنید تا کاربر را قبل از بازدید از وب‌سایت شما واجد شرایط کنید.

  1. از نسخه تبلیغاتی پیش‌صلاحیت‌شده استفاده کنید.
  2. پسوندهای قیمت را به تبلیغات جستجوی خود اضافه کنید.
  3. فرم های سرب را برای کیفیت، نه حجم، بهینه کنید.
  4. سوالات بیشتر یا سفارشی را به فرم های سرنخ خود اضافه کنید.
  5. تبلیغات خدمات محلی Google را اجرا کنید
امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن