بازاریابی

5 راه برای انجام بیشتر بازاریابی مشتری محور

هیچ کس نمی خواهد روی یک تبلیغ زشت کلیک کند، چه برسد به تبلیغی که حتی نمی توانید آن را بخوانید. در این مرحله، تقریباً همه افراد نسبتاً به اینترنت باهوش هستند و یک تبلیغ غیرحرفه ای یک پرچم قرمز است. بزرگترین مشکل در اینجا این است که تقریباً همه پلتفرم‌ها با استفاده از تنها یک واحد تبلیغات، اجرای تبلیغات خود را در همه جا برای شما «آسان» کرده‌اند. اگرچه این کار فرآیند ایجاد تبلیغات را آسان می کند، اما نتایج بالقوه زشت زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. به همین دلیل است که بازاریابی مشتری محور بسیار مهم است.

نکات بازاریابی مشتری محور

به عنوان یک بازاریاب، بخش خوبی از روز را روی لپ‌تاپ/رومیزی خود کار می‌کنید، اما بسیاری از مردم اینطور نیستند. برای برخی، تنها اتصال آنها به وب از طریق تلفن همراه است. برخی از این آمار را در نظر بگیرید، برای مثال:

  • 79.9 درصد از کاربران فیس بوک فقط از طریق دستگاه های تلفن همراه به این پلت فرم دسترسی دارند.
  • 61٪ از جستجوهای ارگانیک در Google از دستگاه های تلفن همراه است.
  • به طور کلی، 50.8٪ از ترافیک وب سایت از دستگاه های تلفن همراه است.

اینها اعداد بسیار قدرتمندی هستند تا شما را متقاعد کنند که موبایل حداقل به اندازه دسکتاپ مهم است. کانال های اضافی مانند اسنپ چت و اینستاگرام، تنها به تجربه کاربر تلفن همراه متکی هستند. تقریباً هیچ تعاملی از دسکتاپ وجود ندارد.

تجربه وب سایت 

درست مانند بسیاری از چیزهای دیگر، ما معمولاً تجربه کاربری در سایت خود را برای دسکتاپ بهینه می‌کنیم و از موبایل غافل می‌شویم. چه سایت شما واکنش گرا باشد یا یک تجربه موبایلی سفارشی شده باشد، برای بازدید از آن وقت بگذارید و به سؤالات زیر پاسخ دهید:

  • تعامل با سایت شما چقدر آسان است؟
  • آیا می توانید روی هر چیزی که می خواهید کلیک کنید؟
  • آیا همه چیز خوانا و با فاصله مناسب است؟
  • آیا تمام اطلاعاتی که می خواهید در دسترس است؟
  • آیا برای تمام بخش های تعاملی سایت، به درستی کار می کنند؟
  • آیا پنجره های بازشو یا تبلیغاتی وجود دارد که باعث ایجاد مشکل می شود؟

اگر در هر یک از این زمینه ها شکست خوردید، به تابلوی طراحی برگردید و آن را برطرف کنید.

سرعت صفحه

با دستگاه های تلفن همراه، کاربران می توانند هنگام مراجعه به سایت شما یا از طریق WiFi یا در شبکه های مربوطه خود باشند. تقریباً بدون شکست، یکی از آن‌ها کندتر از دیگری است و اگر از یک دستگاه تلفن همراه می‌آیید، به احتمال زیاد عجله بیشتری نسبت به رایانه رومیزی دارید. این همیشه منجر به پرش قبل از بارگیری صفحه می شود، که برای اهداف PPC ما به معنای هدر رفتن پول تبلیغاتی است.

از مخاطبان خود برای سفارشی کردن تجربیات استفاده کنید

آیا تا به حال تبلیغاتی به شما ارائه می شود که قابل اجرا نیستند زیرا قبلاً خریدی انجام داده اید یا برای آن شرکت مناسب نیستید؟ روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید مخاطبان را برای بازاریابی مشتری محور مجدد بهتر و معنادارتر تقسیم‌بندی کنید، چه ایجاد فهرستی از خریداران قبلی، به استثنای کاربرانی که فقط ۱۰ ثانیه یا کمتر در صفحه شما صرف می‌کنند، یا سفارشی کردن پیام‌های تبلیغاتی به شخصی که محصولی را به آنها اضافه کرده است. سبد خرید اما بررسی نشد.

از پلتفرم های متعدد استفاده کنید

هیچ کس تمام وقت خود را در یک شبکه صرف نمی کند.ابتدا، با استفاده از پلتفرم‌های بیشتر، شانس بیشتری برای دستیابی به کل پایگاه مشتریان خود خواهید داشت. هر کانال نقش خود را در رساندن پیام ما بازی می کند، اما هیچ یک از آنها به 100٪ مخاطبان هدف ما نمی رسند. بدون استراتژی چند کاناله در بازاریابی مشتری محور به راحتی می توانید بخشی از پایگاه مشتریان خود را از دست بدهید.

به مشتریان خود آموزش دهید

به مشتری آنچه را که می خواهد بداند بگویید.از بازی های کوچک با کلمات و مبهم بودن در مورد کاری که انجام می دهید دست بردارید. از وب سایت خود استفاده کنید تا به مشتریان خود بگویید که چه کاری انجام می دهید و چرا در آن بهترین هستید. لازم نیست وارد اصطلاحات فنی سنگین شوید، اما از طریق یک کپی بازاریابی موثر به وضوح مشخص کنید که شما متخصص هستید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

46 − = 39

دکمه بازگشت به بالا
بستن