اخبار

گزینه آزمایش A/B تصویر تامبنیل در یوتیوب به‌زودی ارائه می‌شود

بر اساس گزارش ها گزینه آزمایش A/B تصویر تامبنیل در یوتیوب به‌زودی ارائه می‌شود و این خبر خوبی برای سازندگان YouTube است. ژوئن گذشته، یوتیوب گزینه آزمایش تصویر تامبنیل یا تصویر کوچک خود را پیش‌نمایش کرد، که ابزار دیگری برای کمک به سازندگان برای بهینه‌سازی عملکرد محتوای خود ارائه می‌دهد.

گزینه تست تصویر تامبنیل YouTube به سازندگان این امکان را می‌دهد تا سه نوع تصویر کوچک را برای هر ویدیو آپلود کنند، سپس آنها را در یک آزمایش مقایسه‌ای تا دو هفته اجرا کنند. از آنجا، می‌توانید بهترین عملکرد را برای جلب توجه انتخاب کنید، که می‌تواند راه دیگری برای بهبود تعامل ویدیویی باشد.

در زمان اعلام اولیه، یوتیوب گفت که این گزینه به طور گسترده در سال 2024 عرضه خواهد شد، اما از آن زمان، هیچ خبری در مورد در دسترس بودن گسترده این ابزار وجود ندارد.

یکی از کارمندان درباره تصویر تامبنیل در یوتیوب گفت:

تست تصویر تامبنیل در یوتیوب هنوز در مرحله آزمایش است. در اواخر سال گذشته، آزمایش تا 50 هزار کانال در انواع، اندازه‌ها و مناطق مختلف در سراسر YouTube افزایش یافت (که با توجه به تعداد کانال‌های موجود در YouTube، هنوز تعداد ناچیزی است). این کار تا زمانی ادامه می‌یابد که تیم احساس کند محصول آنچه را که نیاز دارد به سازندگان ارائه می‌دهد و سپس وارد حالت راه‌اندازی می‌شود. هنوز هیچ جدول زمانی وجود ندارد، زیرا پیش‌بینی سرعت یا کندی تست‌های این اندازه دشوار است، اما به محض اینکه آماده راه‌اندازی شد، YouTube کاملاً به همه اطلاع می‌دهد.

بنابراین هنوز تامبنیل کاملاً آماده نیست، اما YouTube آزمایش خود را گسترش داده است و به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

این قابلیت می‌تواند تقویت قابل‌توجهی برای سازندگان YouTube باشد، زیرا تصاویر کوچک به عنوان یک کارت اصلی برای به حداکثر رساندن علاقه بینندگان عمل می‌کنند و دیدن اینکه این گزینه در زمان عرضه چقدر ارزشمند است، جالب خواهد بود.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

92 − = 91

دکمه بازگشت به بالا
بستن