سئو

چند روش برای ایجاد ایده های محتوا جدید

گاهی اوقات، ایده های محتوا به طور طبیعی جریان می یابد. اما گاهی متوجه می شوید که به یک صفحه خالی خیره شده اید و نمی دانید چه چیزی بنویسید. چه در بازاریابی محتوا تازه کار باشید یا یک کهنه کار، این مشکلی است که همه با آن روبرو هستند.

ایده های محتوا بسته به اهداف خاص، مخاطبان و پلتفرمی که برای آن محتوا تولید می کنید، می تواند بسیار متفاوت باشد. چه یک وبلاگ نویس، یک بازاریاب رسانه های اجتماعی، یک صاحب کسب و کار، باید همواره بهترین ایده ها را برای تولید محتوا پیدا کنید.

برای ایده های محتوا به دنبال موضوعات آسان با پتانسیل سئو باشید

پیمایش در وب سایت رقیب ها احتمالاً به شما ایده های محتوا عالی می دهد. با این حال، ممکن است بسیاری از آن موضوعات برای رتبه بندی برای شما بسیار دشوار باشد یا ممکن است باعث ایجاد ترافیک جستجو نشود. برای حل این مشکل، از اکسپلورر محتوای Ahrefs استفاده کنید  تا محتوایی را در جایگاه خود با ترافیک جستجوی زیاد و بک لینک کم یا بدون لینک بیابید.

نظری مخالف در مورد عقیده عمومی ارائه دهید

در هر صنعتی، بسیاری از استانداردها وجود دارند که به ندرت به چالش کشیده می شوند. بنابراین، می‌توانید ایده‌های محتوای نامحدودی را با اتخاذ موضعی مخالف در مورد برخی از این استانداردها ایجاد کنید.

از تیم های فروش و پشتیبانی مشتری بپرسید

تیم های فروش و پشتیبانی مشتری روزانه با مشتریان شما صحبت می کنند، بنابراین برای مصاحبه با آنها زمان بگذارید تا به ایده های محتوا به روز برسید. از طریق این مصاحبه‌ها، می‌توانید دقیقاً کشف کنید که چه نکاتی باعث می‌شود مشتریانتان به سمت خرید محصول یا خدمات شما سوق یابند.

کلمات کلیدی پولی رقبا را بررسی کنید

اگر می‌خواهید سریعاً فهرستی از کلمات کلیدی که احتمالاً منجر به تبدیل می‌شوند به دست آورید، کلمات کلیدی پولی رقبای خود را بررسی کنید.

محتوای برتر رقبای خود را پیدا کنید

اگر رقبای شما به سئو اهمیت می‌دهند، احتمالاً از قبل محتوایی دارند که در گوگل رتبه‌بندی شده و ترافیک ارگانیک زیادی دریافت می‌کند. این صفحات اغلب منابع ایده های محتوای عالی هستند.

محتوای موجود را به روز کنید

در حالی که اکثر ما به طور مداوم بر ایجاد محتوای جدید متمرکز هستیم، گاهی اوقات بهترین نتایج از به روز رسانی محتوایی است که قبلاً دارید. برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه از به‌روزرسانی محتوا، به‌روزرسانی پست‌هایی را که قبلاً عملکرد خوبی داشتند و اخیراً بیشترین ترافیک را از دست داده‌اند، در اولویت قرار دهید.

به یاد داشته باشید که ایده های محتوای خود را متناسب با مخاطبان هدف و پلتفرم هایی که استفاده می کنید، تنظیم کنید. آنچه برای یک وبلاگ کار می کند ممکن است برای رسانه های اجتماعی به خوبی کار نکند و بالعکس.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن