اخبار

قابلیت گزارش تحویل پیام در اینستاگرام 

متا اکنون به شما امکان می‌دهد از دریافت رسید خواندن پیام‌های پیامکی انصراف دهید. پس از اعلام قابلیت گزارش تحویل پیام که حدود 2 ماه پیش منتشر شد این پلتفرم این هفته قابلیتی را برای کاربران به منظور خاموش کردن گزارش تحویل پیام در اینستاگرام در نظر گرفته است. بنابراین با این قابلیت می‌توانید کنترل کنید که گزارش دلیوری دایرکت ها برای چه کسانی فعال باشد.

دلیوری پیام اینستاگرام 
دلیوری پیام اینستاگرام

همانطور که در این مثال می بینید، اکنون می توانید گزارش تحویل پیام در اینستاگرام را از طریق صندوق ورودی دایرکت خود خاموش کنید، بنابراین اگر نمی خواهید مردم متوجه شوند که شما دایرکت آنها را خوانده اید، فقط می توانید نوتیفیکیشن Seen را حذف کنید و آنها را در حالت تعلیق نگه دارید

این تنظیم در هر چت فردی در دسترس است. برای فعال کردن گزینه جدید، می توانید روی نام کاربران (یا نام چت گروهی) ضربه بزنید، سپس “Privacy & Safety” را انتخاب کنید و “Read Receipts” را خاموش کنید.

خاموش کردن گزارش تحویل پیام در اینستاگرام می تواند راهی مفید برای جلوگیری از عصبانیت ناخواسته به دلیل عدم پاسخگویی شما به دایرکت افراد باشد، زیرا اگر شما در مدت زمان کوتاه پس از دیدن یک پیام پاسخ ندهید، ممکن است برخی از شما ناراحت شوند.

همچنین می‌توانید رسیدهای خواندن را برای همه کاربران در تنظیمات Messages and Story Replies خود غیرفعال کنید، بنابراین راهی برای جلوگیری از خاموش کردن آن برای هر گپ جداگانه وجود دارد. اما در هر صورت، اکنون گزینه‌های بیشتری برای غیرفعال کردن اعلان‌های مزاحم دارید.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

62 − 54 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن