اخبار

استیکر «Add Yours» اینستاگرام اکنون به شما امکان می دهد آهنگ ها را به اشتراک بگذارید

اینستاگرام به تازگی برخی از ویژگی‌های جدیدی را که به استوری‌ها اضافه می‌شوند، از جمله مجموعه‌ای از برچسب‌های تعاملی را معرفی کرده است. موسیقی‌ها شاید جالب‌ترین آنها باشد، زیرا با استیکر «Add Yours» می توانید موزیک مورد علاقه خود را اضافه کنید.

استیکر Add Yours Music به کاربران امکان می‌دهد آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را به اشتراک بگذارند، همراه با پیامی برای دنبال‌کنندگان که با اشتراک‌گذاری آهنگ‌های مرتبط خودشان، سرگرم شوند. البته، این آهنگ باید قبلاً در کتابخانه موسیقی اینستاگرام باشد تا کار کند.

برچسب Reveal در استیکر «Add Yours»

یکی دیگر از برچسب های جذابی که امروز اضافه شد Reveal نام دارد. انتخاب این استیکر جلوه‌های بصری یک پست استوری را محو می‌کند و تنها راهی که دنبال‌کنندگان می‌توانند محتوا را ببینند، ارسال دایرکت به شخصی است که آن را به اشتراک گذاشته است. پیام‌های دایرکت به عاملی کلیدی در رشد مستمر اینستاگرام تبدیل شده‌اند، به طوری که مدیر سایت آدام موسری اظهار داشت که نوجوانان در واقع بیشتر از هر جای دیگری در این پلتفرم زمان بیشتری را در دایرکت می‌گذرانند.

اینستاگرام همچنین از استیکری به نام Frames رونمایی کرده است. این ابزار یک پوشش پولاروید روی عکس می‌اندازد و آن را به یک تصویر چاپ فوری تبدیل می‌کند. برای فاش کردن محتویات، فالوورها باید گوشی خود را مانند عکس پولاروید تکان دهند، هر چند یک دکمه نیز وجود دارد

در نهایت در استیکر «Add Yours» یک ویژگی به نام Cutouts وجود دارد. این ابزار هر قسمت از یک ویدیو یا عکس را در رول دوربین شما به یک برچسب تبدیل می‌کند که می‌تواند روی یک داستان یا ریل اعمال شود. هنگامی که یک برش ایجاد می شود، برای استفاده های بعدی با دسترسی آسان ذخیره می شود.

این ماه پر از تغییرات بزرگ برای اینستاگرام بوده است. علاوه بر سیستم‌های استیکر جدید ذکر شده، اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی اخیراً الگوریتم خود را برای تقویت محتوای اصلی و بی‌توجهی به حساب‌های جمع‌آوری اصلاح کرده است. این شرکت همچنین نحوه کار Reels را تغییر داد تا به حساب‌های کوچک‌تر فرصتی برای گسترش دسترسی خود بدهد، اگرچه هنوز مشخص نیست که چگونه این کار را می‌کند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 5 = 8

دکمه بازگشت به بالا
بستن