اخبار

گوگل «پیمایش مداوم» را روی دسکتاپ برای جستجو معرفی می کند

گوگل در حال معرفی ویژگی «پیمایش مداوم» بر روی دسکتاپ است تا کاربران مجبور نباشند برای یافتن نتایج جستجوی مربوطه برای جستارهای انگلیسی زبان در بین صفحات پیمایش کنند.

قابل توجه است که کاربران نباید اسکرول مداوم را با پیمایش بی نهایت اشتباه بگیرند. با پیمایش مداوم، کاربران می توانند تا شش صفحه از نتایج جستجو را با اسکرول کردن به پایین قبل از دیدن دکمه «بیشتر» برای جستجوی نتایج بیشتر ببینند. در تلفن همراه، گوگل پیمایش مداوم را به چهار صفحه از نتایج جستجو در یک حرکت محدود می کند.

گوگل به طور سنتی یک رویکرد “صفحه بندی” برای نتایج جستجو داشته است. یعنی تا این مرحله، زمانی که کاربران صفحه نتایج جستجو را به پایین اسکرول می کردند و می خواستند نتایج بیشتری را ببینند، باید روی شماره صفحه در پایین کلیک می کردند.

این ویژگی جدید همچنین می‌تواند دید بیشتری را برای سایت‌هایی که رتبه کافی برای قرار گرفتن در صفحه اول را کسب نکرده‌اند، فراهم کند. مردم تمایل دارند از رفتن به صفحه دوم اجتناب کنند و تعداد کمی به آن به صفحات می‌روند.

این تغییر در زمانی رخ می دهد که بسیاری از کاربران از کاهش کیفیت نتایج جستجوی گوگل شکایت دارند. در پاسخ، گوگل یک سری تغییرات از جمله نمایش بیشتر نتایج جستجو را اعمال کرده است. در ماه سپتامبر، همچنین قابلیتی را ارائه کرد که نتایج آن از Reddit و Quora تحت بخشی به نام «بحث‌ها و انجمن‌ها» ظاهر شد.

در حالی که بسیاری از ویژگی‌ها برای موبایل هستند گوگل همچنین در حال کار بر روی افزایش قابلیت های جستجوی دسکتاپ است. این شرکت در حال آزمایش کارت‌های دارای ویجت در صفحه اصلی است تا به کاربران اجازه دهد در یک نگاه به اطلاعاتی مانند آب و هوا و سهام دسترسی داشته باشند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

82 − = 76

دکمه بازگشت به بالا
بستن