اخبار

اینستاگرام نکاتی را برای کمک به ایجاد استوری های Standout بیشتر به اشتراک می گذارد

به دنبال راه هایی برای بهبود تعامل با استوری های اینستاگرام خود هستید؟ استفاده از استوری های Standout یک گزینه عالی است. اینستاگرام مروری گسترده‌ای از نکات و ترفندها برای استوری ارائه کرده است، که هیچ ویژگی جدیدی را نشان نمی‌دهند، اما نکات جالبی را ارائه می‌دهند که باید در فرآیند خلاقیت خود در نظر بگیرید.

استوری های Standout
اینستاگرام نکاتی را برای کمک به ایجاد استوری های Standout بیشتر به اشتراک می گذارد

نمای کلی شامل پنج نکته ارائه و چند یادداشت به اشتراک گذاری استوری های Standout است که می تواند استفاده از استوری شما را افزایش دهد.

اولین نکته استفاده از “Sticker Templates” است که اینستاگرام برای اولین بار در دسامبر سال گذشته راه اندازی کرد. قالب‌های استیکر از دیگر کاربران دعوت می‌کنند تا در یک استوری مشارکت کنند، که راهی آسان برای ایجاد تعامل و تعامل مستقیم‌تر است.

اینستاگرام می‌گوید که کاربران با استوری های Standout می‌توانند گیف، متن یا تصاویر را به قالب خود اضافه کنند تا به تعامل کمک کند.

برای ایجاد یک الگوی افزودن شما، “Add Yours Templates” را از قسمت برچسب انتخاب کنید. می توانید یک الگوی سفارشی ایجاد کنید یا برای الهام گرفتن روی تاس ضربه بزنید. هنگامی که در استوری خود به اشتراک می گذارید، هر کسی می تواند از الگوی شما استفاده کند و استوری خود را به آن اضافه کند.

اینستاگرام همچنین خاطرنشان می‌کند که می‌توانید با فشار دادن و نگه‌داشتن رنگ، گزینه‌های رنگ متغیر را انتخاب کنید تا رنگ‌ها را به صورت گرادیانی انتخاب کنید. اینستاگرام همچنین گزینه تبدیل عکس های زنده به بومرنگ را برجسته می کند.

یک عکس زنده از رول دوربین خود انتخاب کنید (اینها نماد بومرنگ را در گوشه دارند). سپس روی عکس فشار دهید و نگه دارید تا به بومرنگ تبدیل شود.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن