اخبار

آیا به استفاده از هشتگ در لینکدین نیاز دارید؟

گزارش‌های مختلفی در لینکدین در مورد اثربخشی هشتگ‌ها در این اپلیکیشن منتشر شده است. همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، برای مدت طولانی قابلیت هشتگ در لینکدین پشتیبانی نمی شد اما پس از آن در سال 2018، این پلتفرم نه تنها قابلیت سرچ هشتگ را دوباره فعال کرد، بلکه شروع به استفاده از هشتگ کرد.

ایده استفاده از هشتگ در لینکدین این است که از طریق تقسیم بندی بهتر محتوا، لینکدین بهتر می تواند محتوای مورد علاقه کاربران را به آنها نشان دهد. اما با گذشت زمان، همانطور که الگوریتم ها تکامل یافته اند، به طور کلی نیاز به هشتگ کمتر شده است.

اکنون هشتگ ها اهمیت کمتری دارند، زیرا در بیشتر مواقع، اشاره ها و شاخص های مرتبط در پست درج می شود و این برای اطمینان از اینکه سیستم می تواند پست شما را به علاقه مندترین مخاطبان نشان دهد کافی است.

اما طبق نظر لینکدین:

استفاده از هشتگ ها می تواند ابزار مفیدی برای بینندگان باشد تا به راحتی تشخیص دهند که یک پست در مورد چیست و سایر پست های مرتبط را بیابند. با این حال، استفاده از هشتگ هایی که ارتباط نزدیکی با موضوع پست دارند، مهم است تا بیشترین تاثیر را داشته باشند. ما علاوه بر هشتگ‌ها، موضوعات مکالمه و کلمات کلیدی را نیز در نظر می‌گیریم تا به ارائه اطلاعات مرتبط برای حرفه‌ای‌هایی که به دنبال پیشرفت در حرفه خود هستند کمک کنیم.

بنابراین لینکدین می‌گوید که فقط باید از هشتگ‌های مرتبط برای به حداکثر رساندن اثربخشی استفاده کنید، اما کاملاً مشخص نیست که اگر کلمه یا کلیدواژه‌های کلیدی قبلاً در پست ذکر شده است یا خیر، باید آنها را اضافه کنید.

بنابراین به نظر می رسد که لینکدین اکنون کمتر به هشتگ ها متکی است، اگرچه باید مراقب باشید که کدام کلمات کلیدی در پست اصلی شما ذکر شده است و در نظر بگیرید که چگونه می توانید بر اساس موضوعات مورد نظر خود از جریان های گفتگوی مناسب استفاده کنید.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 4

دکمه بازگشت به بالا
بستن