سئو

آیا استفاده از سئو ارزان برای کسب و کارها منطقی است؟

تمرکز بر سئو یکی از ضروری ترین جنبه های اداره یک تجارت دیجیتال مدرن است. در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چگونه و چرا سئو مهم است و زمانی که با محتوای ثابت همراه شود، می‌تواند بالاترین بازگشت سرمایه را در بین سایر رویکردهای بازاریابی ارائه دهد. اما آیا می توان این نتیجه را با سئو ارزان به دست آورد؟

سئو ارزان به چه معناست؟

دقیقاً منظور از سئو ارزان چیست؟ ممکن است هزینه اولیه کم باشد اما این بدان معنا نیست که در دراز مدت هم ارزان خواهد بود. تنها راه معقول برای اندازه‌گیری سئو، ROI است و راهی که روشن‌ترین بینش را در مورد اقتصاد یا گزینه‌های دیگر سئو شما می‌دهد، بررسی هزینه به ازای هر مشتری جدید است.

نکته دیگری در اینجا مطرح است و تعداد کمی از صاحبان مشاغل تا زمانی که مجبور به انجام آن نشوند با پیامدهای آن روبرو هستند. وقتی یک سئوکار استخدام می کنید، آنها نام شما را روی کارشان می گذارند. تمام استراتژی های لینک های آنها، تمام محتوای آنها و تمام بهینه سازی برچسب HTML آنها تحت نام تجاری ارزشمند شما منتشر می شود.

این بدان معناست که اگر استراتژی‌های آن‌ها مبهم باشد یا محتواهایی بی‌کیفیت را برای دریافت پول منتشر کنند ، وقتی Google یک جریمه الگوریتمی برای کار آنها اعمال می‌کند، ترافیک شما کاهش می‌یابد. این سایت شماست که اعتبار خود را از دست خواهد داد و این تجارت شماست که ضرر خواهد کرد. پس سئو ارزان و بی کیفیت به نظر مقرون به صرفه نیست.

به دنبال بسته خدمات سئو هستید؟

دریافت یکسری خدمات خاص از یک شرکت سئو ایرادی ندارد، در واقع این کاری است که باید انجام دهید. اما شما نباید آن را از کسی که نتایج را به صورت قطعی تضمین می کند، دریافت کنید. اگر یک سئو کار تضمین کند که شما را در چند ماه در صفحه اول SERP قرار دهد یا ارقام افزایش ترافیک تضمین شده خاصی را ارائه دهد، زنگ های هشدار باید به صدا درآیند. شرکت‌های سئوی با کیفیت پایین اغلب هنوز از تاکتیک‌های قدیمی استفاده می‌کنند که به ترافیک و اعتبار آسیب می‌زند.

راه حل واقعی سئوی مقرون به صرفه است

بنابراین اگر سئو ارزان یک پیشنهاد کاذب است و چه مدل سئو بهتر است؟ اگر کاملاً مطمئن هستید که محتوای سایت و محتوای شما عالی است و فقط به یک متخصص برای ارزیابی برچسب‌های خود یا تقویت نمایه بک لینک خود نیاز دارید، به دنبال آژانسی باشید که در آن زمینه و با مشاغلی با اندازه و فضای شما عالی باشد. در نهایت، به یاد داشته باشید که سئو یک مسیر طولانی است و با وعده 1 ماهه در صفحه اول گوگل قرار گرفتن، گول نخورید.

سخن پایانی

درست است که سئو ارزان می تواند در بودجه شما صرفه جویی کند اما خطرات زیادی نیز برای سایت شما خواهد داشت. یک آژانس سئو با شهرت خوب در حوزه خود پیدا کنید و به یاد داشته باشید که این یک سرمایه گذاری بلند مدت است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

71 − = 64

دکمه بازگشت به بالا
بستن