اخبارهوش مصنوعی

گوگل ابزارهای جستجوی هوش مصنوعی خود را به 120 منطقه دیگر گسترش می دهد

گوگل دسترسی به ابزارهای جستجوی هوش مصنوعی خود را گسترش داد. طبق اعلامه گوگل درباره ابزارهای جستجوی هوش مصنوعی:

از امروز، ما آزمایشگاه‌های جستجو و SGE را به زبان انگلیسی به بیش از 120 کشور و منطقه جدید در سراسر جهان، از جمله مکزیک، برزیل، کره جنوبی، اندونزی، نیجریه، کنیا و آفریقای جنوبی می‌آوریم. به عنوان بخشی از این توسعه، ما همچنین چهار زبان جدید را برای همه افرادی که از SGE استفاده می کنند فعال می کنیم: اسپانیایی، پرتغالی، کره ای و اندونزیایی. بنابراین، اگر برای مثال در ایالات متحده اسپانیایی صحبت می کنید، اکنون می توانید از هوش مصنوعی مولد در جستجو با زبان دلخواه خود استفاده کنید.

سیستم جستجوی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل، به نام «تجربه مولد جستجو» (SGE)، اعلان‌ها و راهنمایی‌های تکمیلی را همراه با گزینه‌ای برای گسترش جستجوهای جستجو از طریق نشانه‌های مکالمه ارائه می‌کند.

ابزارهای جستجوی هوش مصنوعی یک به‌روزرسانی مهم است، زیرا بسیاری از افراد در صنعت جستجو، هوش مصنوعی مکالمه‌ای را آینده جستجو می‌دانند، زیرا با گذشت زمان افراد بیشتری به پرسیدن سوالات ساده از ربات‌های گفتگو، به جای تایپ کردن سوالات خود، عادت می‌کنند.

محبوبیت ChatGPT نشان می‌دهد که بسیاری از مردم فرآیند کشف تعاملی و جذاب‌تر را ترجیح می‌دهند، که می‌تواند پیامدهای مهمی برای آینده تجارت اصلی Google داشته باشد. به همین دلیل است که گوگل برای همراه شدن با این روند، به ابزارهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود نیاز دارد، اگرچه با وجود سال‌ها کار بر روی ابزارهای هوش مصنوعی نسبتاً محتاطانه عمل کرده است.

از برخی جهات، OpenAI گوگل را مجبور کرده است و آن را وادار کرده است تا ابزارهای هوش مصنوعی خود را سریعتر منتشر کند.

گوگل همچنین در حال آزمایش برخی از گزینه های جدید جستجوی SGE است، از جمله سوالات بعدی برای اصلاح جستجوی شما. با گذشت زمان، گوگل به اصلاح و بهبود عناصر هوش مصنوعی محاوره‌ای خود ادامه می‌دهد.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن