گوگل

گوگل تبدیل متن به موسیقی خود را برای عموم در دسترس قرار می دهد

گوگل به تازگی یک مولد هوش مصنوعی جدید منتشر کرده است که به شما امکان می دهد هر زمان که ممکن است موسیقی خود را بسازید. «MusicLM» یک ابزار آزمایشی است که برای آزمایش عمومی در برنامه AI Test Kitchen استفاده می‌شود و امکان تبدیل متن به موسیقی را فراهم می کند.

ابزار تبدیل متن به موسیقی گوگل، درخواست‌هایی مانند «موسیقی با صدای ملایم و محیطی که می‌توانم مطالعه کنم» را قبول می‌کند. بنابراین هر چیزی که هوس شنیدن آن را دارید، فقط درخواستش را وارد کنید و اجازه دهید موسیقی متناسب با نیازها و محیط شما تولید کند.

پس از تکمیل درخواست خود برای تبدیل متن به موسیقی دو آهنگ دریافت خواهید کرد. از آنجا، می توانید انتخاب کنید که کدام را بیشتر دوست دارید و به آن جایزه بدهید تا به ماشین کمک کند تا یاد بگیرد.

به گفته TechCrunch، MusicLM از هنرمندان یا خواننده های خاصی استفاده نمی کند. در عوض، بیشتر شبیه نویز پس‌زمینه محیطی است که می‌توانید آن را مطابق میل خود تنظیم کنید. پست وبلاگ اعلامیه گوگل نوشت که نوازندگان و کارگاه های میزبانی به شرکت فناوری کمک کردند تا یاد بگیرد هنرمندان چگونه می توانند MusicLM را در فرآیند خلاقیت ادغام کنند.

روند رو به رشدی در مورد مسائل مربوط به کپی رایت در صنعت موسیقی وجود دارد. به عنوان مثال، پس از اینکه Universal Music متوجه فعالیت‌های مشکوک در مورد این قطعات شد، Spotify هزاران آهنگ ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را که در پلتفرم آپلود شده بودند، حذف کرد. از سوی دیگر، یک کلاهبردار که آهنگ های جعلی فرانک اوشن را با هوش مصنوعی ساخته بود، به تازگی دستگیر شده است که از فروش آهنگ ها پول در می آورد.

TechCrunch همچنین به مقاله‌ای از Eric Sunray اشاره می‌کند که استدلال می‌کرد MusicLM خودش را بر روی موسیقی موجود از هنرمندان واقعی آموزش می‌دهد. در حال حاضر، هیچ راهی برای تشخیص درستی این موضوع وجود ندارد، اما با توجه به اینکه نهادهای بیشتری در مورد چنین موارد نقض حقوقی سرزنش می کنند، ممکن است به زودی درباره بی خطر بودن استفاده از چنین ابزارهایی صحبت شود.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

54 + = 59

دکمه بازگشت به بالا
بستن