اخبار

گوگل جعل هویت در تبلیغات را ممنوع می کند

گوگل جعل هویت و وابستگی نادرست در تبلیغات را ممنوع می کند و تغییرات خط مشی را در ماه مارس اعمال می کند.

  • گوگل جعل هویت و وابستگی نادرست در تبلیغات را ممنوع می کند.
  • اجرای سیاست ها از ماه مارس شروع می شود.
  • متخلفان از Google Ads محروم خواهند شد.

Google تغییراتی را در خط مشی ارائه نادرست در گوگل ادز برای رسیدگی به اقدامات فریبنده مربوط به جعل هویت و وابستگی های نادرست اعلام کرده است.

این شرکت بیان می کند:

در مارس 2024، Google Ads بخش شیوه‌های تجاری غیرقابل قبول خط‌مشی ارائه نادرست را به‌روزرسانی می‌کند تا شامل ترغیب کاربران به جدا شدن از پول یا اطلاعات با جعل هویت یا دلالت نادرست وابستگی یا تأیید توسط یک شخصیت عمومی، مارک یا سازمان شود.

اجرای سیاست تبلیغات گوگل در ماه مارس اجرا می شود

در ماه مارس، Google Ads اجرای سیاست‌های جدیدی را برای کاهش تبلیغاتی که به دروغ ادعای ارتباط با مارک‌های معروف یا شخصیت‌های عمومی برای دستکاری کاربران را دارند، آغاز خواهد کرد. تبلیغ‌کنندگان فرانسوی تا آوریل 2024 فرصت دارند تا از این تغییرات پیروی کنند.

گوگل اعلام کرد که نقض این خط‌مشی شدید و فاحش تلقی می‌شود. حساب‌هایی که نقض کنند تعلیق می‌شوند و از تبلیغات بعدی در این پلتفرم منع می‌شوند.

خط‌مشی ارائه نادرست Google اقدامات فریبکارانه مانند کلاهبرداری، جعل هویت، تبلیغات نادرست و فیشینگ را ممنوع می‌کند. به طور خاص، این سیاست بیان می کند که اقدامات غیرقابل قبول شامل موارد زیر است:

  • پنهان کردن یا ارائه نادرست اطلاعات در مورد یک کسب و کار.
  • جعل هویت برندهای دیگر
  • تبلیغات محصولات یا خدماتی که قابل ارائه نیستند.
  • خدمات تبلیغاتی به گونه ای که سلامت، جان یا ایمنی کاربران را به خطر بیندازد.
  • استفاده از تکنیک های فیشینگ برای جمع آوری اطلاعات کاربران.

Google ممکن است علیه حساب‌هایی که اخطارهای نظارتی، تسویه‌حساب‌ها، یا شکایات مستقیم در مورد فعالیت‌های تجاری غیرقانونی دریافت می‌کنند، اقدام کند.

به تبلیغ کنندگان یک هشدار واضح داده شده است: یکپارچگی را حفظ کنید یا با عواقب مواجه شوید. گوگل می‌گوید که در موارد استثنایی، درخواست‌های تجدیدنظر در نظر گرفته می‌شود. در حالی که ممکن است تبلیغ‌کنندگان با نظارت دقیق‌تری مواجه شوند، هدف کلی ایجاد اعتماد بیشتر بین پلتفرم‌ها، تبلیغ‌کنندگان و کاربران است.

در حالی که گوگل قصد دارد اقدامات سختگیرانه ای را برای حفظ یک محیط کاربری قابل اعتماد اعمال کند، اما تشخیص می دهد که ممکن است مواردی وجود داشته باشد که تبلیغ کننده بتواند یک مورد قانع کننده برای بازگرداندن خود در پلتفرم ارائه دهد. با این حال، با در نظر گرفتن موضع قاطع Google در مورد نقض خط‌مشی شدید و فاحش، واضح است که چنین درخواست‌هایی به جای قاعده، احتمالاً مشمول بررسی دقیق و استثنا خواهند بود.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن