سئو

کنسول جستجوی گوگل: گزارش جدید جزئیات رشد محتوا

Google Search Console (کنسول جستجوی گوگل) ارتقا یافته، جزئیات جدیدی را در مورد عملکرد و رشد محتوا ارائه می‌کند.

  • کنسول جستجو اکنون بینش عملکرد محتوای بهبود یافته ای را برای ویژگی هایی که با Google Analytics مرتبط نیستند ارائه می دهد.
  • گزارش جدید «محتوای در حال رشد شما» رشد تعداد بازدیدها یا کلیک‌ها را برای محتوای برتر شما نشان می‌دهد.
  • ویژگی های ارتقا یافته زنده و برای همه سایت ها در دسترس هستند.

کنسول جستجوی گوگل: گزارش جدید جزئیات رشد محتوا

گوگل یک ارتقاء به کنسول جستجو ارائه کرده است که بینش عملکرد محتوای بهبود یافته ای را برای ویژگی هایی که به حساب Google Analytics پیوند ندارند ارائه می دهد. این ویژگی جدید شامل گزارش «محتوای در حال رشد» است که تغییرات رشد را برای محتوای با عملکرد برتر در یک محدوده تاریخی خاص نمایش می‌دهد و کلیک می‌کند.

این گزارش «رشد» محتوا را نشان می‌دهد که با افزایش تعداد بازدیدها یا کلیک‌ها هنگام مقایسه داده‌ها از یک دوره به دوره دیگر مشخص می‌شود. Google تأیید می‌کند که ویژگی‌های جدید برای سایت‌هایی که به ویژگی Google Analytics متصل نیستند، فعال هستند و نشان داده می‌شوند.

این ارتقاءها گزارش، تجزیه و تحلیل و بینش بیشتری را ارائه می دهند که می تواند در درک نحوه تعامل جستجوی Google با محتوای شما بسیار مهم باشد. گزارش جدید ممکن است ایده‌های محتوایی و راه‌هایی برای درک و تعامل با مشتریان شما ارائه دهد که در نهایت منجر به بهبودهای بالقوه در وب سایت شما می‌شود.

این ارتقاء کنسول جستجو تعهد Google را به ارائه اطلاعات ارزشمند به همه کاربران، صرف نظر از ارتباط آنها با Google Analytics نشان می دهد. با معرفی این گزارش جدید، بازاریابان ابزارهای بیشتری برای درک و بهبود عملکرد محتوای خود در جستجوی گوگل دارند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 30 = 39

دکمه بازگشت به بالا
بستن