اخبار

Google استوری های وب سایت را به روز کرد

Google مستندات Search Central را برای استوری های وب سایت به‌روزرسانی کرد تا تا نشان دهد که Web Stories دیگر در Google Images نشان داده نخواهد شد.

استوری های وب سایت یک فرم محتوای کوتاه بصری است که برای لحظات کوتاه طراحی شده است. آنها با جملات کوتاه بصری هستند و به شکل کاروسل هستند که در آن کاربر با کشیدن به صفحه بعدی محتوا می رود. گوگل استوری های وب سایت را محتوای جذاب و داستان سرایی بصری می نامد.

گوگل استوری های وب را اینگونه توصیف می کند:

داستان‌های وب خوانندگان شما را در تجربه‌های بارگذاری سریع تمام صفحه غرق می‌کنند. با انیمیشن های جذاب و تعاملات قابل لمس، به راحتی روایت های بصری ایجاد کنید.

قالب Web Story (که قبلا به عنوان داستان های AMP شناخته می شد) رایگان و بخشی از وب باز است و برای همه در دسترس است تا در وب سایت های خود امتحان کنند. آنها را می توان بدون محدود شدن به یک اکوسیستم یا پلتفرم بسته در سراسر وب به اشتراک گذاشت و جاسازی کرد.

Web Stories به ناشران محتوا قالبی مبتنی بر تلفن همراه را برای ارائه اخبار و اطلاعات به صورت داستان‌های بصری غنی و سریع ارائه می‌دهد. Web Stories مجموعه‌ای قوی از فرصت‌های تبلیغاتی را برای تبلیغ‌کنندگان و ناشران ارائه می‌دهد تا با تجارب فراگیر به مخاطبان منحصربه‌فردی در وب دست یابند.

استوری های وب در جستجوی Google در دسترس هستند که شامل Google Discover نیز می شود. آنها قبلاً در Google Images موجود بودند اما دیگر اینطور نیست. صفحه توسعه‌دهنده مرکز جستجوی Google برای استوری‌های وب به‌روزرسانی شد تا تغییرات در مکان‌های موجود استوری‌های وب را منعکس کند.

اولین تغییر در مستندات عنوان جدیدی است که تاکید می کند داستان های وب بخشی از جستجوی گوگل هستند. تغییر بعدی محتوای قابل حذف در مورد نحوه نمایش داستان های وب در سراسر Google است که با عنوان جدیدی جایگزین شده است که تاکید می کند داستان های وب یک ویژگی جستجو هستند.

استوری وب می‌تواند به‌عنوان یک نتیجه در جستجوی Google ظاهر شود، که در همه مناطق و زبان‌هایی که جستجوی Google در دسترس است، در دسترس است. داستان‌های وب همچنین می‌توانند در یک کاروسل در جستجوی Google ظاهر شوند، که در ایالات متحده (به زبان انگلیسی)، هند (به انگلیسی و هندی) و برزیل (به زبان پرتغالی برزیل) در دسترس است.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + = 9

دکمه بازگشت به بالا
بستن