طراحی و ساخت وبسایت

نحوه ایجاد صفحه فرود PPC برای جذب مشتری

صفحه فرود PPC (تبلیغات پرداخت به ازای کلیک) یک صفحه وب سایت است که کاربران پس از کلیک بر روی یک تبلیغ در موتور جستجو، شبکه نمایش یا پلتفرم رسانه های اجتماعی به آن می رسند. هدف از صفحه فرود PPC تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ یا مشتری است.

صفحه فرود PPC چیست؟

PPC مخفف Pay Per Click است، بنابراین صفحه فرود PPC صفحه ای است که مشتری شما پس از کلیک بر روی لینک در تبلیغات پولی شما در آن قرار می گیرد. صفحه فرود محتوایی را ارائه می دهد که مختص تبلیغ آن ایجاد شده است. هدف از طراحی صفحه فرود PPC هدایت موثر بازدیدکنندگان به سمت یک اقدام خاص، مانند خرید، پر کردن یک فرم، یا ثبت نام برای یک سرویس است. این صفحات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با محتوا و پیام‌های تبلیغاتی که کاربران را به سمت آن‌ها سوق داده است، هماهنگی داشته باشند و تجربه کاربری یکپارچه و مرتبط را تضمین کنند. صفحات فرود موثر PPC برای تبدیل بهینه شده اند، دارای CTA واضح و قانع کننده، محتوای مرتبط و تمرکز بر دستیابی به اهداف خاص کمپین هستند.

5 عنصر طراحی یک صفحه فرود عالی PPC

پنج عنصر ضروری برای بهینه سازی یک صفحه فرود PPC وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

1. از تصاویر قوی و مرتبط استفاده کنید

در صفحه فرود به تصاویری قوی نیاز خواهید داشت که مستقیماً به موارد زیر مرتبط باشند:

  • چیزی که می فروشید
  • عبارت تبلیغی که ایجاد کردید که مشتری شما را به صفحه فرود هدایت کرد
  • در حالت ایده‌آل CTA نیز باید در صفحه باشد

وقتی مخاطبان شما به صفحه فرود PPC شما می‌رسند، باید بازتاب موضوعی تبلیغی را که روی آن کلیک کرده‌اند ببینند. تصاویر قوی و مرتبط به آن‌ها این اطمینان را می‌دهد که در جای درستی قرار دارند و با کلیک کردن روی پیوندهای ناخواسته و هرزنامه‌ای فریب نخورده‌اند.

2. در صفحه فرود PPC از تیتر اصلی و عنوان فرعی استفاده کنید

بازدیدکنندگان با توجه به خط اول محتوای شما، به خواندن مقاله ادامه می دهند:

  • عنوان مقاله باید با تصویر شاخص مرتبط باشد.
  • کلمات و/یا اعدادی که در عنوان استفاده می کنید باید عبارت و/یا اعداد آگهی شما را منعکس کنند.
  • در صورت امکان، عنوان شما باید شامل کلمه کلیدی اصلی شما باشد.

3. محصول خود را به صورت استراتژیک توضیح دهید

پس از ورود کاربر به صفحه فرود PPC باید برای انتقال اطلاعات بیشتر آماده باشید. محتوای شما باید واضح، مشخص باشد و واقعاً محصول یا خدمات شما را توضیح دهد. به یاد داشته باشید که مهم نیست که چه چیزی را تبلیغ می کنید، باید به بهترین نحو درباره محصول یا خدمات خود توضیح دهید.

4. ارائه مدرک اجتماعی برای تایید

دریافت به بازخورد از مشتریان شما بخشی از یک استراتژی بزرگتر است که به شما کمک می کند محصولات، شهرت و استراتژی های بازاریابی خود را بهبود بخشید.

5. یک CTA ایجاد کنید

Call-to-Action dh یا CTA یک عنصر حیاتی در صفحه فرود است. بازدیدکنندگان را در مورد اقدام خاصی که می خواهید پس از ورود به صفحه شما انجام دهند، راهنمایی می کند.CTA خود را واضح و مختصر بیان کنید. آنچه را که می خواهید کاربر انجام دهد، چه خرید، ثبت نام، درخواست اطلاعات بیشتر یا هر اقدام دلخواه دیگری را به وضوح بیان کنید.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که به طور مداوم عملکرد صفحه فرود PPC خود را تجزیه و تحلیل کنید و تنظیمات را بر اساس رفتار کاربر و داده های تبدیل انجام دهید. برای طراحی موفقیت آمیز صفحه فرود یک تبلیغ فریبنده ایجاد کنید که به لندینگ پیج پیوند دارد. محتوای صفحه فرود را با استفاده از توصیه های بالا ایجاد کنید و مشتریان بیشتری را جذب کنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

86 − = 78

دکمه بازگشت به بالا
بستن