بازاریابی

نحوه ایجاد پیش نویس های اینستاگرام در سال 2023

آیا تا به حال احساس کرده اید که نیاز دارید قبل از کلیک روی انتشار پست، روی محتوای تازه ایجاد شده خود، بیشتر فکر کنید؟  پیش نویس های اینستاگرام این فرصت گرانبها را برای تجدید نظر در اختیار شما قرار می دهند.

پیش نویس اینستاگرام یک ویژگی در برنامه است که به شما امکان می دهد پست های خود را قبل از اشتراک گذاری فوری ذخیره و ویرایش کنید. چه عکس، یا ریل باشد، می‌توانید روی تکمیل محتوای خود کار کنید و سپس آن را منتشر کنید.

مزایای پیش نویس های اینستاگرام چیست؟

استفاده از پیش نویس های اینستاگرام در بازاریابی چندین مزیت دارد:

  1. می توانید محتوای خود را از قبل برنامه ریزی کنید و هر طور که دوست دارید یک پست ایجاد کنید.
  2. هنگامی که چندین پست را از قبل آماده می کنید، می توانید یک برنامه پست ثابت داشته باشید.
  3. از آنجایی که زمان کافی برای ویرایش و کامل کردن زیرنویس ها، هشتگ ها و موارد دیگر دارید، کارایی بیشتری خواهید داشت.
  4. علاوه بر این، استفاده از پیش‌نویس‌ها می‌تواند در زمان‌های شلوغ در وقت شما صرفه‌جویی کند و به شما امکان می‌دهد به سرعت پست‌ها را نهایی کرده و به اشتراک بگذارید.
  5. با ذخیره پیش‌نویس‌ها، می‌توانید ایده‌های خلاقانه خود را سریع به تصویر بکشید.
  6. مزیت دیگر مدیریت موثر زمان، به ویژه در دوره های شلوغ است.

چگونه از پیش نویس ها در اینستاگرام استفاده کنیم؟

ایجاد پیش نویس بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. شما فقط باید شروع به ایجاد یک پست به طور معمول کنید، یک عکس اضافه کنید، آن را ویرایش کنید، یک کپشن بنویسید و هر هشتگ یا برچسب موقعیت دلخواه را در آن قرار دهید.

  1. اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد (+) ضربه بزنید تا ایجاد یک پست شروع شود.
  2. حالا عکس یا ویدیوی مورد نظر را برای اشتراک گذاری انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.
  3. در اینجا می توانید عکس یا ویدیوی خود را با افزودن فیلترها یا افکت های اینستاگرام ویرایش کنید.
  4. پس از آن، می توانید یک کپشن بنویسید، یا لوکیشن و هشتگ اضافه کنید. در پایین، می‌توانید تنظیمات پیشرفته را نیز تغییر دهید.
  5. در تنظیمات پیشرفته، می‌توانید کامنت‌گذاری را غیرفعال کنید، لایک‌ها را پنهان کنید، پست را در فیس‌بوک به اشتراک بگذارید و موارد دیگر.
  6. هنگامی که کارتان تمام شد، فقط روی فلش عقب ضربه بزنید و save draft را انتخاب کنید.

اکنون، پیش‌نویس خود را ساخته‌اید و می‌توانید بعداً آن را ویرایش یا حذف کنید. خبر خوب این است که شما آزاد هستید تا هر تعداد پیش نویس که می خواهید ایجاد کنید.

چگونه  پیش نویس های اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟

هنگامی که یک پست را به عنوان پیش نویس ذخیره کردید، اشتراک گذاری آن به سادگی اشتراک گذاری یک پست جدید است. شما فقط باید به پیش نویس های خود بروید، موردی را که می خواهید منتشر کنید انتخاب کنید و روی دکمه آبی اشتراک گذاری ضربه بزنید.

کاربران اینستاگرام اغلب در پیش نویس های خود با مشکلاتی مانند «بارگیری نشدن پیش نویس های اینستاگرام» یا ذخیره نشدن مواجه می شوند. در حالی که دلایل دقیق ممکن است نامشخص باشد، در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای حل این مشکلات امتحان کنید:

اپلیکیشن اینستاگرام را به روز کنید

برای رفع مشکلات پیش‌نویس‌های اینستاگرام با اطمینان از دریافت آخرین نسخه برنامه شروع کنید. اینستاگرام اغلب به‌روزرسانی‌هایی را برای رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد ارائه می‌کند.  کافی است به App Store یا Google Play Store بروید، اینستاگرام را پیدا کنید و در صورت وجود نسخه جدید، روی «Update» ضربه بزنید. این مرحله ساده ممکن است مشکلات پیش‌نویسی را که با آن مواجه هستید برطرف کند.

اتصال اینترنت خود را بررسی نمایید

هنوز در دسترسی به پیش نویس های اینستاگرام یا ایجاد موارد جدید مشکل دارید؟ ممکن است مشکلی در اتصال اینترنت شما وجود داشته باشد.

 کش برنامه را پاک کنید

پاک کردن کش برنامه می تواند یک راه حل مفید برای هر مشکل مرتبط با اینستا باشد. با این کار همه فایل‌های موقتی که ممکن است باعث مشکل شوند حذف می‌شوند و برنامه مجبور می‌شود داده‌های جدید را دوباره بارگیری کند.

برای پاک کردن کش برنامه اینستاگرام در آیفون:

  1. به Settings > General > iPhone Storage بروید.
  2. برای یافتن اینستاگرام به پایین بروید و روی آن ضربه بزنید.
  3. برای حذف برنامه و پاک کردن حافظه نهان، روی «Offload App» ضربه بزنید.

برای پاک کردن کش برنامه اینستاگرام در دستگاه اندرویدی:

  1. به Settings > Apps > Instagram بروید.
  2. روی «Storage & Cache» ضربه بزنید و سپس روی «Clear Cache» ضربه بزنید تا کش برنامه حذف شود.

با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید

اگر تمام این مراحل عیب‌یابی را دنبال کرده‌اید و همچنان با پیش‌نویس‌های اینستاگرام با مشکل مواجه هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید. می‌توانید از طریق مرکز راهنمایی با آنها تماس بگیرید یا در توییتر به @Instagram پیام ارسال کنید.

چگونه می توانم یک پیش نویس ریل را بدون پست کردن آن در گالری گوشی خود ذخیره کنم؟

اگر پیش‌نویس ریلز در اینستاگرام ایجاد کرده‌اید، ممکن است بخواهید آن را بدون پست کردن در گالری خود ذخیره کنید. اگر می‌خواهید ویدیو را بیشتر ویرایش کنید یا آن را در پلتفرم دیگری به اشتراک بگذارید، می‌تواند مفید باشد.

برای ذخیره پیش نویس ریل در گالری خود در اینستاگرام:

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید.
  2. برای دسترسی به منو، روی سه خط افقی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. “setting” را از منو انتخاب کنید و سپس روی “account” ضربه بزنید.
  4. به پایین اسکرول کنید و روی گزینه “Original Posts” ضربه بزنید.
  5. “Save original posts” و “save posted videos” را تغییر دهید.

با فعال کردن گزینه «ذخیره پست‌های اصلی»، اینستاگرام به‌طور خودکار تمام پست‌های شما، از جمله پیش‌نویس‌های ریل را در گالری شما ذخیره می‌کند. اگر می خواهید از محتوای خود نسخه پشتیبان تهیه کنید یا آن را در پلتفرم های دیگر به اشتراک بگذارید، این می تواند یک ویژگی مفید باشد.

اگر به‌جای ذخیره، پیش‌نویسی را به‌طور تصادفی منتشر کنید، برای فالوورهای شما و هرکسی که از نمایه شما بازدید می‌کند، قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین، قبل از انتشار هر پستی در اینستاگرام، حتما دوباره چک کنید. برای اینکه مطمئن شوید پیش‌نویس‌های شما حتی ایمن‌تر هستند، توصیه می‌کنیم احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کنید و یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد برای حساب اینستاگرام خود تنظیم کنید. به این ترتیب، می توانید هم پیش نویس ها و هم کل حساب خود را از هرگونه دسترسی غیرمجاز در امان نگه دارید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

43 + = 48

دکمه بازگشت به بالا
بستن