بازاریابی

چگونه در سال 2023 بازدید اینستاگرام بیشتری داشته باشیم؟

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه بازدیدهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید؟ آیا از ارسال پست و نگرفتن بازدیدها و تعاملی که می خواهید خسته شده اید؟ اگر به دنبال استراتژی های آزمایش شده برای افزایش بازدید اینستاگرام هستید به خواندن این مقاله ادامه دهید.

چگونه بازدید اینستاگرام بیشتری داشته باشیم؟

در اینجا هشت استراتژی اثبات شده برای افزایش بازدید اینستاگرام آورده شده است:

1. زمان ارسال خود را با فعالیت کاربر هماهنگ کنید

یک برنامه زمان‌بندی پست بسازید که با فعال‌ترین زمان‌ حضور مخاطبین هدف شما در اینستاگرام هماهنگ باشد.

2. به یک برنامه منظم انتشار متعهد باشید

به طور مداوم در پروفایل خود پست منتشر کنید تا فالوورهای خود را درگیر نگه دارید، ارتباط ایجاد کنید و محتوای بیشتری را به الگوریتم اینستاگرام ارسال کنید.

3. روندهای اهرمی

از موزیک ها، هشتگ‌ها، افکت‌ها و چالش‌های پرطرفدار استفاده کنید تا برای کاربران اینستاگرام بیشتر قابل شناسایی باشید. موزیک ها پرطرفدار پست های اینستاگرام را جذاب تر و قابل مشاهده تر می کند. هشتگ های پرطرفدار نیز همین تأثیر را دارند. هر زمان که کاربران روی یک هشتگ در اینستاگرام ضربه می زنند یا آن را جستجو می کنند، تعداد پست های بی پایانی با آن هشتگ پیدا می کنند.

4. از ریل ها و استوری ها برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده کنید

سایر قالب‌های محتوا، مانند استوری‌های اینستاگرام و ریل ها را امتحان کنید تا به کاربرانی با اولویت‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. ریلز اینستاگرام، به‌ویژه اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

نکاتی برای دریافت بازدید بیشتر با ریل های اینستاگرام

  • ویدیوی خود را به درستی تغییر اندازه و برش دهید: از ابعاد مناسب ریل های اینستاگرام استفاده کنید تا مطمئن شوید که کلیپ های شما به درستی در اینستاگرام نشان داده می شوند.
  • استفاده از الگوها: وقتی یک REEL مبتنی بر الگو پیدا کردید، روی use template بزنید و کلیپ‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید اضافه کنید.
  • محتوای ارزشمند ایجاد کنید: نکات عملی و توصیه های مبتنی بر تجربه را برای جلب توجه مخاطبان هدف خود ارائه دهید.

5. کاربر را به تعامل تشویق کنید

خودتان با تماس با مخاطبان هدف خود وارد مکالمات (نظرات، دایرکت و غیره) شوید. پاسخ دادن به نظرات به کاربران دلیلی برای بازگشت به پست های شما می دهد. این اغلب آنها را به تماشای مجدد ریل یا پست ویدیویی شما سوق می دهد.  افزایش تعامل همچنین محتوای شما را در موقعیت مطلوبی نسبت به الگوریتم اینستاگرام قرار می دهد. مهمتر از همه، برقراری ارتباط فعال با مخاطبان، برند شما را قابل دسترس‌تر می‌کند، که باعث جذب فالوورهای بیشتر و بهبود بازدید اینستاگرام می‌شود.

6. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را برای افزایش بازدید اینستاگرام در نظر بگیرید. برخی از نمونه‌های UGC عبارتند از نظرات کاربران، توصیفات محصول شما و محتوای رسانه‌های اجتماعی که برند یا محصول شما را نشان می‌دهد.

7. سبک محتوای اینستاگرام خود را توسعه دهید

یک سبک محتوای قابل تشخیص ایجاد کنید تا پروفایل اینستاگرام خود را برای کاربران قابل تشخیص تر، زیباتر و جذاب تر کنید. به ارسال عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا با رنگ ها و تم های متمایز ادامه دهید. این کار طرفداران اینستاگرام شما را وادار می‌کند تا به محض اینکه پست‌های شما در HOME ظاهر می‌شوند روی آنها بزنند.

8. از Insight اینستاگرام برای اصلاح استراتژی محتوای خود استفاده کنید

از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای تصمیم گیری های مبتنی بر داده و و بهبود استراتژی محتوای خود استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

90 − 83 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن