تبلیغات

چگونه موفقیت تبلیغات گوگل را مقیاس بندی کنیم؟

بیشتر استراتژی‌ها و نکات Google Ad (گوگل ادز) حول بهبود حساب‌های ناموفق می‌چرخند، اما زمانی که حساب‌های شما عملکرد خوبی داشته باشند، فرصت‌های زیادی برای رشد و باز کردن سود وجود دارد. به همین دلیل مهم است که بدانید چه زمانی حساب شما برای مقیاس آماده است و چه زمانی منطقی است که آن را ثابت نگه دارید، زیرا تلاش برای مقیاس‌سازی پیش از موعد می‌تواند واقعاً برای شما نتیجه معکوس داشته باشد. موفقیت تبلیغات گوگل مستلزم رعایت چه نکاتی است؟

چگونه تشخیص دهیم که حساب Google Ads شما آماده است یا خیر

قبل از اعمال هرگونه استراتژی مقیاس‌بندی، اطمینان از آماده بودن حساب شما برای آن‌ها ضروری است. به عنوان یک قانون کلی، حساب Google Ads شما باید:

  • با ردیابی تبدیل قابل اعتماد ، به طور مداوم به اهداف هزینه هر خرید (CPA) و بازده هزینه تبلیغات (ROAS) برسیم.
  • بودجه کمپین را به طور مداوم حساب کنید.
  • استانداردهای کیفیت را رعایت کنید.
  • پرسونای خریدار واضح و تبلیغات خلاق/مخاطب را بهینه کنید.

قبل از اینکه به مقیاس فکر کنید ، اعتماد به ردیابی تبدیل و توانایی ترسیم خطوط مستقیم برای سود ضروری است. در حالی که هیچ جدول زمانی سخت و سریعی وجود ندارد، باید مطمئن شوید که هر یک از ابتکارات بهینه سازی شما حداقل یک چهارم فرصت برای اثبات خود دارد.

چگونه خلاقیت موفق را مقیاس بندی کنیم

وقتی می‌دانید خلاقیت برنده‌ای دارید، طبیعی است که بخواهید بیشترین مسافت پیموده شده را از آن ببرید و آن را به روش‌های مختلف به کار ببرید. برای مثال، اگر از خلاقیت بصری ( تبلیغات نمایشی، تبلیغات ویدیویی، و غیره) استفاده می‌کنید و تبدیل‌ها را مشاهده می‌کنید، ممکن است تصمیم بگیرید که بخواهید آن صفحات فرود/ایده‌های خلاقانه را در کمپین‌های جستجوی خود قرار دهید.

به عنوان یک قانون کلی با خلاقیت بصری و موفقیت تبلیغات گوگل باید ببینید:

  • نرخ تکمیل ویدیو بالا (30٪ >)
  • نرخ تبدیل بازدید از طریق بالا و/یا تبدیل‌های کمکی
  • بازدید از صفحه فرود

ترجمه خلاقیت بصری به دارایی یا تبلیغات جستجو به معنای استفاده از موضوع اصلی و بیان آن در محدوده کاراکتر است.

همانطور که تبلیغات بصری را می توان به متن تبدیل کرد، تبلیغات متنی عالی را نیز می توان به تصویری تبدیل کرد. دریافت پیام‌های اصلی یک آگهی متنی و ترجمه آن به تصاویر بصری ممکن است پیچیده‌تر به نظر برسد، اما واقعاً بر موارد زیر متکی است:

  • شناخت مخاطبان خود و آنچه توجه آنها را جلب می کند.
  • استفاده از رسانه بصری (و بالقوه صوتی) تا حد امکان.
  • حفظ لحن و زبان اصلی تبلیغات متنی.

چه از کمپین‌های خلاقانه منفرد یا حداکثر عملکرد استفاده کنید، استفاده از انواع مختلف خلاقیت برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه می‌تواند به شما کمک کند تا به بازار بیشتری دست پیدا کنید.

چگونه موفقیت تبلیغات گوگل را مقیاس بندی کنیم

راه های زیادی برای کمپین های موفق وجود دارد. دانستن اینکه ساختار حساب ثابتی دارید می تواند به ایجاد اعتماد برای سرمایه گذاری در بازارهای بیشتر کمک کند.

معمولاً در کمپین‌های جستجو، حساب‌ها یکی از استراتژی‌های زیر را خواهند داشت:

  • بازاریابی به عنوان کمپین و خدمات/محصولات به عنوان گروه های تبلیغاتی.
  • خدمات/محصولات به عنوان کمپین و شخصیت های مختلف به عنوان گروه های تبلیغاتی.
  • قیمت حراج / ارزش مشتری به عنوان کمپین و محصولات / خدمات به عنوان گروه های تبلیغاتی.

بهترین انتخاب ساختار برای شما به پیچیدگی پیشنهاد، بودجه شما و همچنین سرعت افزایش دلخواه شما بستگی دارد. هنگامی که ساختار مناسب برای کمپین های خود را پیدا کردید، می توانید شروع به اعمال آن در بازارها/ابتکارات بیشتری کنید.

به عنوان یک قاعده کلی، بخشی از کسب و کار خود را انتخاب کنید تا ثابت کنید که کدام ساختار را آزمایش خواهید کرد. حداقل 30 تا 60 روز زمان بهینه سازی را به آن اختصاص دهید تا مطمئن شوید که در مسیر درستی هستید تا آن را به بقیه مشاغل خود عرضه کنید.

در مورد مقیاس بندی موفقیت تبلیغات گوگل خود هوشمند باشید

مقیاس‌بندی موفقیت تبلیغات گوگل بخش‌های مساوی است که به سیگنال‌های ذهنی و عینی وابسته است. دانستن اینکه خلاقیت یا ساختارها به اهداف متریک می رسند، کاملاً نشانه ای است که زمان آن فرا رسیده است. در زمان بندی نیز فاکتورگیری وجود دارد. مقیاس تنها زمانی باید اتفاق بیفتد که هیچ تغییر عملیاتی نتواند آن را پشتیبانی کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + = 27

دکمه بازگشت به بالا
بستن