سئو

نحوه استفاده از افزونه های هوش مصنوعی و کروم برای برنده شدن سریع سئو

با ترکیب ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی (مانند ChatGPT و Google Bard) با برنامه‌های افزودنی کروم، می‌توانید به هفت پیروزی سریع و کاربردی سئو دست پیدا کنید. در صنعتی پر سرعت مانند سئو، برنده شدن سریع یک چالش همیشگی است. چگونه می توانید به طور موثر رتبه بندی را افزایش دهید و باعث رشد وب سایت مشتریان خود شوید؟ این مقاله هفت پیروزی عملی و سریع سئو را پوشش می‌دهد که با ترکیب ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی (مانند ChatGPT و Google Bard) و افزونه های هوش مصنوعی به دست آمده‌اند.

عناوین و توضیحات را برای بهبود نرخ کلیک بهینه کنید

بهینه سازی تگ های عنوان برای کلمات کلیدی هدف یکی از سریع ترین راه ها برای بهبود رتبه شما در گوگل است. رسیدن به بالای SERP تنها نیمی از نبرد است. عنوان و توضیحات متا شما نیز باید بازدیدکنندگان را ترغیب کند تا به سایت شما مراجعه کنند.

در حالی که دیده شدن و اثربخشی از اهمیت یکسانی برخوردار است، سئو ها اغلب به طور کامل بر روی اولی تمرکز می کنند. در حالی که این دو هدف ممکن است با هم تلاقی داشته باشند، اما تاکتیک های متمایز دارند.

ChatGPT در نوشتن متا تگ برای تبدیل می درخشد.

  • از یک برنامه افزودنی کروم مانند Conductor ، Detailed SEO یا SEOquake برای گرفتن عنوان و توضیحات استفاده کنید.
  • عنوان و توضیحات را در ChatGPT با این دستور وارد کنید:عنوان ارائه شده و توضیحات متا را بازنویسی کنید تا حداکثر نرخ کلیک را از SERP بهینه کنید، در حالی که از بهینه سازی برای بالاترین رتبه ارگانیک برای کلمه کلیدی تعیین شده نیز اطمینان حاصل کنید. حداکثر تعداد کاراکتر برای عنوان 60 کاراکتر و 160 کاراکتر برای توضیحات متا است.

    عنوان:
    توضیحات:
    کلمه کلیدی:
  • اگر برچسب‌های ارائه‌شده انتظارات شما را برآورده نمی‌کنند، از ChatGPT بخواهید که درخواست شما را بازسازی کند یا آن را تغییر دهد تا به نتایج دلخواه برسید.

رتبه بندی صفحات رقیب را برای درخواست های سریع محتوایی خلاصه کنید

صفحات با رتبه برتر رقیب شما می تواند بزرگترین منبع برنده شدن سریع شما باشد. پلتفرم‌های سئوی هوش مصنوعی مانند Surfer تجزیه و تحلیل صفحه رقبا را به سطح بعدی ارتقا می‌دهند، اما یک گردش کار ساده‌تر برای تولید سریع بینش و محتوا وجود دارد.

به سادگی افزونه Summarize Chrome را با ChatGPT ترکیب کنید تا محتوای جدید، منحصربه‌فرد و بهینه‌شده را بر اساس صفحاتی که قبلاً رتبه‌بندی شده‌اند تولید کنید.

  • عبارت کلید واژه مورد نظر خود را در SERP وارد کنید. به صفحات رقیب با رتبه برتر بروید. صفحه ای را انتخاب کنید که محتوایی شبیه به آنچه شما به دنبال تولید آن هستید داشته باشد.
  • افزونه Summarize Chrome را فعال کنید. این یک خلاصه ایجاد شده توسط ChatGPT از محتوای کامل صفحه وب را ارائه می دهد.
  • به ChatGPT برگردید و از این دستور برای تولید محتوای بهینه و منحصر به فرد استفاده کنید:یک مقاله 100٪ منحصر به فرد برای [درج نام کسب و کار] بنویسید که برای رتبه برتر برای کلمه کلیدی – [درج کلمه کلیدی] بهینه شده است. مقاله باید [لحن/ یادداشت‌های دیگر] باشد. این مقاله باید حاوی محتوایی مشابه این خلاصه صفحه باشد که در حال حاضر برای کلمه کلیدی هدف در رتبه بالایی قرار دارد. محتوای تولید شده نباید هیچ یک از محتوای خلاصه شده زیر را کپی کند.

    مطالب خلاصه شده: 

محتوای ChatGPT فقط به اندازه ویرایشگر انسانی آن خوب است. در حالی که این استراتژی می تواند به شما کمک کند مقاله خود را شروع کنید، احتمالاً باید چندین بخش را بازسازی کنید و دست سنگینی در ویرایش محتوا داشته باشید.

کلمات کلیدی طولانی را برای بهینه سازی محتوای موجود شناسایی کنید

کلمات کلیدی دم بلند یک برد سریع هستند. این کلمات کلیدی طولانی تر و با جزئیات بیشتر هستند و زمانی که مشتریان به نقطه خرید نزدیکتر هستند از آنها استفاده شود. رقابت کم است و احتمال رتبه شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. در حالی که حجم نسبی آنها کم است، بهینه سازی یک قطعه از محتوا برای کلمات کلیدی مختلف طولانی همچنان می تواند حجم را به سایت شما برساند.

محتوای موجود در سایت شما یک فرصت عالی برای بهینه سازی با کلمات کلیدی طولانی است. این محتوا قبلاً نمایه شده است و ممکن است قبلاً برای کلمات کلیدی مشابه رتبه بندی شود. علاوه بر این، بازدید مجدد از محتوای قدیمی‌تر به شما امکان می‌دهد آن را به‌روزرسانی و ارتقا دهید و محتوای تازه‌ای را در اختیار موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان سایت قرار دهید.

افزونه Keywords Everywhere Chrome به سرعت کلمات کلیدی جدید و طولانی را برای محتوای شما شناسایی می کند.

  • به صفحه ای در سایت خود که به دنبال بهینه سازی آن هستید بروید. بر روی افزونه Keyword Everywhere Chrome کلیک کنید و “Organic Ranking Keywords (URL)” را انتخاب کنید.
  • کلمه کلیدی برتر خود را (از نظر حجم یا مرتبط ترین) انتخاب کنید و آن را در گوگل وارد کنید.
  • کلمات کلیدی Everywhere هر زمان که از Google برای شناسایی روندهای کلمات کلیدی، کلمات کلیدی مرتبط و کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنید اجرا می شود. فهرست کلمات کلیدی طولانی را کپی یا صادر کنید. اگر می خواهید بیش از یک کلمه کلیدی seed را بررسی کنید، این مراحل را تکرار کنید.
  • محتوای موجود خود را مرور کنید تا مشخص کنید که کجا می‌توانید به طور طبیعی کلمات کلیدی دم بلند را اضافه کنید. همچنین می‌توانید از ChatGPT برای کمک به بهینه‌سازی با وارد کردن مقاله خود و فهرست کلمات کلیدی که باید تزریق شوند، استفاده کنید.

شناسایی فرصت های محتوای جدید: حجم بالا، رقابت کم

ابزار Keywords Everywhere همچنین می تواند ابزار ارزشمندی برای شناسایی کلمات کلیدی برای فرصت های محتوای جدید باشد. به طور خاص، کلمات کلیدی با حجم بالا با رقابت کم، نقطه شیرینی برای محتوای جدید هستند.

رتبه بندی این کلمات کلیدی به احتمال زیاد آسان تر است، اما همچنان این فرصت را دارند که ترافیک ارگانیک قابل توجهی را به سایت شما وارد کنند.

شناسایی این کلمات کلیدی کاملاً ساده نیست، اما سود آن می تواند بزرگ باشد.

  • در گوگل با کلمات کلیدی اولیه مرتبط با وب سایت/برند خود یا صفحه ای که می خواهید منتشر کنید شروع کنید.
  • لیست کلمات کلیدی خود را برای محتوای جدید بسازید و گسترش دهید. کلمات کلیدی را که پیدا کردید را در یک صفحه گسترده بکشید تا بتوانید آنها را ردیابی و دسته بندی کنید. می توانید روی هر کلمه کلیدی در خروجی Keywords Everywhere کلیک کنید و آن جستجوی گوگل را اجرا می کند. به جستجوی کلمات کلیدی جدید و ایجاد مجموعه کلمات کلیدی خود ادامه دهید.

این فعالیت می تواند به همان سرعتی یا عمیق باشد که شما انجام می دهید. ممکن است متوجه شوید که این فرآیند کلمات کلیدی را برای چندین قطعه محتوای جدید به دست می آورد.

اگرچه ممکن است این سریعترین برد سریع ما نباشد، اما بیشترین پتانسیل را برای رشد بلندمدت دارد. ساخت محتوای جدید به معنای فرصت های رتبه بندی جدید برای سایت شما است.

اعتبارسنجی و تولید داده های ساخت یافته با استفاده از Schema Builder و Google Bard

نشانه گذاری طرحواره یا داده های ساخت یافته، دید وب سایت شما را برای موتورهای جستجو افزایش می دهد. همچنین می‌تواند با فعال کردن قطعه‌های غنی در SERP به نرخ کلیک بالاتری منجر شود، مانند آنچه در اینجا برای عبارت جستجو می‌بینید «کارهایی که در نزدیکی من در بوستون انجام می‌شوند».

افزودن نشانه گذاری طرحواره به کد سایت شما، زمینه محتوای وب سایت شما را برای موتورهای جستجو فراهم می کند.

اما، مهم است که طرحواره صحیح برای کسب و کار، وب سایت و صفحه وب خود را به نمایش بگذارید. در اینجا برخی از انواع اصلی طرحواره وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  • طرحواره سازمانی: به موتورهای جستجو کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد یک کسب و کار درک کنند.
  • طرحواره کسب و کار محلی: شکل خاص تر طرحواره سازمانی برای مشاغلی که در یک منطقه محلی خاص فعالیت می کنند.
  • طرح محصول: سایت‌های تجارت الکترونیک و خرده‌فروشان آنلاین می‌توانند از طرح محصول برای در دسترس قرار دادن اطلاعات محصول برای نتایج غنی، مانند قطعه‌های محصول، استفاده کنند.
  • طرح ارسال بلاگ: دید پست های وبلاگ را افزایش می دهد.
  • طرح سؤالات متداول: ایده‌آل برای استفاده در صفحات دارای فهرستی از سؤالات و پاسخ‌های مربوطه، طرح سؤالات متداول می‌تواند به وب‌سایت‌ها در رتبه‌بندی نتایج جعبه پاسخ و سایر قطعه‌های غنی که سؤالات/پاسخ‌ها را نشان می‌دهند، کمک کند.
  • طرح‌واره خرده‌پاشی: موقعیت یک صفحه را نشان می‌دهد تا به موتورهای جستجو کمک کند تا رابطه صفحات را در یک وب‌سایت درک کنند.
  • طرحواره وب سایت یا صفحه وب: طرح وب سایت داده های کلی را در مورد کل وب سایت ارائه می دهد، در حالی که طرح وب صفحه داده ها را برای یک صفحه وب ارائه می دهد. طرحواره صفحه وب می تواند شامل خرده نان باشد یا می تواند به عنوان کد طرحواره جداگانه خود فهرست شود.

سختی تولید و استقرار طرحواره بسته به پلتفرمی که وب سایت شما در آن قرار دارد، متفاوت است. سایت‌های وردپرسی می‌توانند افزونه‌هایی را نصب کنند که به طور خودکار طرحواره را اضافه کرده و آن را به‌روز نگه می‌دارند.

ارزش لینک های داخلی خود را به حداکثر برسانید

پیوند داخلی درک موتور جستجو از ساختار وب سایت شما و اهمیت هر صفحه را افزایش می دهد. بسیاری از برنامه‌های افزودنی کروم می‌توانند با ممیزی پیوندهای داخلی مقابله کنند. ما Conductor را بررسی خواهیم کرد، اما SEOquake و Detailed SEO بینش پیوندی معادل را ارائه می دهند.

  • به صفحه ای در سایت خود بروید که می خواهید روی آن کار کنید و افزونه Conductor Chrome را انتخاب کنید .
  • روی تب Links کلیک کنید. در اینجا چهار فعالیت مختلف وجود دارد که می توانید برای بهبود پیوند داخلی در این صفحه انجام دهید:
    • پیوندهایی که متن لنگر از دست رفته را شناسایی کنید. Anchor text زمینه اضافی را برای موتورهای جستجو در مورد موضوع صفحه فراهم می کند.
    • انکر تکست حاضر را تحلیل کنید. پس از رفع انکر تکست از دست رفته، انکر تکست حاضر را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که مربوط به صفحه ای است که به آن پیوند می دهید.
    • اگر فرصت های پیوند جدیدی وجود دارد را شناسایی کنید. آیا سایت شما هیچ لینک داخلی در صفحه ندارد؟ برای به حداکثر رساندن ایجاد ارتباط صفحه به صفحه، مقداری را در محتوای خود اضافه کنید.
    • از لینک دهی زیاد خودداری کنید پیوند داخلی بیش از حد می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. یافتن تعادل مهم است.

چیزی که باعث می شود این یک برد سریع باشد، تمرکز شما بر روی یک صفحه است.  یکی از صفحات خود را با کلمات کلیدی در فاصله قابل توجهی بردارید و این ممیزی/اجرا را تکمیل کنید.

خواهید دید که چگونه اجرای یک استراتژی پیوند داخلی محکم می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد، حتی در یک صفحه.

از برنامه های افزودنی ChatGPT Chrome برای تسریع در تمام ابتکارات SEO خود استفاده کنید

پس از بررسی تاکتیک های خاص برای تقویت دید وب سایت شما، اکنون بر روی یک تغییر استراتژیک بازی تمرکز می کنیم. AIPRM و افزونه‌های مشابه کروم، یک کتابخانه جامع از درخواست‌های ChatGPT از پیش تعریف‌شده برای فعالیت‌های SEO ارائه می‌کنند. این به شما امکان می‌دهد حتی چالش‌برانگیزترین وظایف سئو را به بردهای سریع تبدیل کنید.

با کتابخانه گسترده AIPRM که در حال حاضر شامل 807 درخواست برای SEO است، شما قدرت انجام طیف گسترده ای از فعالیت ها را دارید، از جمله:

  • ایجاد توضیحات محصول جذاب برای سئوی تجارت الکترونیک.
  • خوشه بندی کلمات کلیدی برای ساختن برنامه های محتوای کامل.
  • ایجاد خطوط کلی محتوای دقیق و تولید محتوای 100٪ منحصر به فرد و بهینه.
  • تولید عناوین بهینه و توضیحات متا به صورت انبوه.
امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

88 − = 80

دکمه بازگشت به بالا
بستن