اخبار

اینستاگرام گزینه برش ویدیو را برای ایجاد استیکرهای متحرک اضافه می کند

اینستاگرام گزینه جدید استیکر Cutout یا برش ویدیو خود را گسترش داده است. قابلیت جدید برش ویدیو به شما امکان می دهد از هر کلیپ ویدیویی ارسال شده در برنامه استیکرهای متحرک ایجاد کنید.

اینستاگرام گزینه برش ویدیو را برای ایجاد استیکرهای متحرک اضافه می کند
اینستاگرام گزینه برش ویدیو را برای ایجاد استیکرهای متحرک اضافه می کند

همانطور که در این اسکرین شات که توسط Jonah Manzano ارسال شده است می بینید، اکنون علاوه بر اینکه می توانید موجودیت ها را از تصاویر ثابت برش دهید، می توانید اساساً GIF ها را نیز از ویدیوها جدا کنید.

برش ویدیو در اینستاگرام می‌تواند از طریق ایجاد استیکرهای جداگانه از عناصر پست مختلف، که می‌توانید آن‌ها را بارها و بارها در استوری ها و ریلزهای خود به اشتراک بگذارید، گزینه‌های خلاقانه‌تری را در اختیار شما قرار دهد.

مانند استیکرهای تصویر ثابت، برای ایجاد استیکر از یک پست، سازنده باید به صورت عمومی پست کرده باشد، در حالی که آنها همچنین باید مجوزهایی را برای سایر کاربران فعال کنند تا برش هایی از محتوای خود ایجاد کنند.  اگر یک استیکر برش خورده از پست های شخص دیگری ایجاد کنید و آن کاربر آن پست را حذف کند، استیکر خود را نیز از دست خواهید داد.

جالب است که ببینید مردم چگونه از گزینه جدید برچسب ویدیویی استفاده می کنند و آیا این گزینه روندهای جدیدی را در برنامه ایجاد می کند یا خیر. گزینه جدید برش استیکر برای همه کاربران IG ارائه شده است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 41 = 43

دکمه بازگشت به بالا
بستن