اخبار

فرم های لید کال تو اکشن اینستاگرام برای پروفایل های تجاری اضافه می‌شود

فرم های لید کال تو اکشن اینستاگرام یک قابلیت جالب برای بازاریابان دیجیتال است؛ اینستاگرام گزینه جدید Lead Form را در دکمه‌های عملکرد نمایه کسب‌وکار IG شما اضافه کرده است که راه‌های جدیدی برای ایجاد پاسخ مستقیم از حضور کسب‌وکار شما در برنامه ارائه می‌دهد.

فرم های لید برای کال تو اکشن اینستاگرام

همانطور که در اینجا مشاهده می‌کنید، اکنون می‌توانید Add Lead Form را به عنوان یک دکمه کال تو اکشن علاوه بر سه دکمه CTA موجود، انتخاب کنید. می‌توانید یک CTA استاندارد جمع‌آوری داده‌ها را انتخاب کنید یا سؤالات سفارشی را به منظور راهنمایی بیشتر سوالات اضافه کنید.

فرم های لید کال تو اکشن اینستاگرام
فرم های لید کال تو اکشن اینستاگرام برای پروفایل های تجاری اضافه می‌شود

فرم های لید کال تو اکشن اینستاگرام به شما امکان می‌دهند پاسخ‌های چند گزینه‌ای یا پاسخ کوتاه را انتخاب کنید و راه دیگری برای کسب بینش از بازدیدکنندگان نمایه IG خود ارائه می‌دهد. این می‌تواند راه خوبی برای واجد شرایط بودن بیشتر علاقه مندی از برنامه و جمع آوری اطلاعات بیشتر برای پیگیری و برنامه ریزی باشد.

برای مثال، می‌توانید از این پرسش‌ها برای تقسیم‌بندی و اولویت‌بندی بهتر پرسش‌ها یا به‌عنوان روشی ساده برای بیان بیشتر شخصیت برند خود و تعامل با کاربران در برنامه استفاده کنید. همچنین می‌تواند به شما در جمع‌آوری اطلاعات در مورد کسب‌وکارتان کمک کند؛ مانند اینکه مردم چگونه درباره شما شنیده‌اند و غیره.

مشخص نیست که این یک آزمایش است، زیرا در حالی که کاربران بیشتری این گزینه را در برنامه مشاهده می‌کنند، هنوز در نمای کلی اینستاگرام از Action Buttons فهرست نشده است. اما تعداد بیشتری از کاربران تجاری اکنون این گزینه را دارند و می‌تواند ارزش آن را داشته باشد که گزینه‌های IG CTA خود را بررسی کنید و در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید از آن استفاده کنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

94 − = 85

دکمه بازگشت به بالا
بستن