اخبار

اینستاگرام هشدارهای درون برنامه ای را برای بهبود آگاهی از کلاهبرداری اضافه می کند

اینستاگرام قابلیت های جدیدی را برای راه اندازی هشدارهای درون برنامه ای برای محافظت بهتر از کاربران در برابر فعالیت‌های مشکوک اضافه می‌کند؛ هشدارهای جدید هنگامی که پروفایل‌های کلاهبرداری احتمالی درخواست اتصال می‌کنند و هشدارهای جدید در صورتی که توسط حسابی که در برنامه دنبال نمی‌کنید برچسب زده شوید یا نام برده شوید.

اول از همه، در مورد هشدارهای جدید IG. اکنون، وقتی حسابی که سیستم‌های اینستاگرام تشخیص می‌دهند می‌تواند جعل هویت یک فرد یا کسب‌وکار باشد، یا ممکن است درگیر فعالیت مشکوک دیگری باشد، درخواست دنبال کردن شما کند، هشدارهای پاپ‌آپ جدید برای افزایش آگاهی از کلاهبرداری‌های احتمالی نمایش داده می‌شود.

اینستاگرام هشدارهای درون برنامه ای را برای بهبود آگاهی از کلاهبرداری اضافه می کند
اینستاگرام هشدارهای درون برنامه ای را برای بهبود آگاهی از کلاهبرداری اضافه می کند

همانطور که در این مثال‌ها مشاهده می‌کنید، اینستاگرام چند اخطار جدید متفاوت دارد که به کاربران در مورد مشکلات احتمالی حساب‌هایی که به دنبال اتصال هستند هشدار می‌دهد. هشدارهای درون برنامه ای می‌تواند راه خوبی برای هشدار مستقیم‌تر کاربران در مورد آسیب‌های احتمالی ناشی از چنین طرح‌هایی باشد، با برچسب‌های اختصاصی که باعث آگاهی بیشتر در رابطه با اقدامات خاص در جریان می‌شود.

اینستاگرام همچنین هشدارهای جدیدی را اضافه می‌کند که کاربران توسط حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنند تگ می‌شوند یا از آنها نام برده می‌شود، که از مردم می‌خواهد تنظیمات ایمنی و حریم خصوصی خود را بررسی و به‌روزرسانی کنند تا اطمینان حاصل کنند که معنی هر برچسب چیست و چگونه می‌توانند موارد مرتبط را کنترل کنند.

این قابلیت زمانی نمایش داده می‌شود که کاربر از تعامل آگاه می‌شود، که می‌تواند راه ارزشمندتری برای به حداکثر رساندن آگاهی در مورد نگرانی‌ها و سوء استفاده احتمالی باشد.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن