اخبار

لینکدین فید ویدیوی اختصاصی را آزمایش می کند

لینکدین در حال آزمایش یک فید ویدیوی اختصاصی در این برنامه است که محتوا را به سبک TikTok و فرمت تمام صفحه نمایش می دهد و به روند گسترده تر ویدیوهای عمودی متمایل می شود. لینکدین تأیید کرد که در حال حاضر این یک آزمایش بتا کوچک است.

لینکدین همچنین بیانیه  فید ویدیوی اختصاصی را ارائه کرده است:

ویدئوها به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از قالب‌های مورد علاقه اعضای ما برای یادگیری هستند، بنابراین ما در حال آزمایش راه‌های جدیدی هستیم تا به اعضا کمک کنیم تا ویدیوهای به‌موقع و مرتبط را برای تماشا در LinkedIn آسان‌تر پیدا کنند.

طبق گفته کارمند لینکدین:

با ضربه زدن بر روی برگه ویدئو، کاربران به یک فید عمودی و تمام صفحه از ویدیوهای کوتاه هدایت می‌شوند که می‌توانند در آن اسکرول کنند. مشابه سایر تجربه‌های ویدیویی کوتاه، کاربران می‌توانند یک ویدیو را لایک کنند، نظر بدهند و به اشتراک بگذارند، و همچنین شرح کامل پست را از طریق «بیشتر ببینید» مشاهده کنند.

بنابراین، ظاهراً  فید ویدیوی اختصاصی بر روی ویدیوهای کوتاه متمرکز شده است، که می تواند به یک فشار محتوای جدید در برنامه تبدیل شود. پس سوال این است که آیا محتوای سرگرم کننده مرتبط با کسب و کار به اندازه کافی برای پر کردن یک فید ویدیوی کوتاه هر روز وجود خواهد داشت؟

البته، به ناچار محتوای زیادی وجود خواهد داشت که شامل کلیپ هایی از افراد در مقابل اتومبیل های اسپرت و خانه های گران قیمت است، زیرا آنها به دنبال برجسته کردن «موفقیت» خود هستند. اما همچنین می‌تواند ارزش زیادی برای کلیپ‌های ویدیویی در برنامه داشته باشد. در واقع، با توجه به اینکه نسل جوان اکنون بسیار با برقراری ارتباط از طریق ویدئو هماهنگ شده است، این امری اجتناب ناپذیر است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 83 = 91

دکمه بازگشت به بالا
بستن