اخبار

به‌روزرسانی هسته گوگل در ماه مارس 2024: کاهش محتوای «غیر مفید» تا 40 درصد

به‌روزرسانی هسته گوگل در مارس 2024 با محتوای کم کیفیت مقابله می‌کند و سیاست‌های جدیدی را در این راستا معرفی می کند.

  • به‌روزرسانی اصلی مارس 2024 Google شامل تغییرات الگوریتم برای بهبود کیفیت نتایج جستجو و سیاست‌های جدید هرزنامه است.
  • هدف این به روز رسانی کاهش 40 درصدی محتوای بی کیفیت و غیر اصلی در نتایج جستجو است.
  • به‌روزرسانی هسته گوگل سوءاستفاده از محتوای مقیاس‌پذیر، سوء استفاده از شهرت سایت و سوء استفاده از دامنه منقضی شده را هدف قرار می‌دهند.

گوگل به‌روزرسانی قابل‌توجهی برای الگوریتم‌ها و سیاست‌های جستجوی خود برای مقابله با محتوای هرزنامه و بی‌کیفیت در موتور جستجوی خود اعلام کرده است.

به‌روزرسانی هسته گوگل در 2024

به‌روزرسانی هسته گوگل که شرکت می‌گوید گسترده‌تر از به‌روزرسانی‌های اصلی معمول آن است، اکنون در حال عرضه است. این به روز رسانی شامل تغییرات الگوریتم برای بهبود کیفیت نتایج جستجو و کاهش هرزنامه است.

رتبه بندی کیفیت بهبود یافته

یک تمرکز اصلی به‌روزرسانی هسته گوگل ارتقای سیستم‌های رتبه‌بندی گوگل است. الیزابت تاکر، مدیر محصول برای جستجو در گوگل، اظهار داشت:

ما در حال ایجاد بهبودهای الگوریتمی در سیستم های رتبه بندی اصلی خود هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که مفیدترین اطلاعات را در وب ارائه می دهیم و محتوای غیر اصلی را در نتایج جستجو کاهش می دهیم.

این شرکت از سال 2022 بر روی کاهش محتوای غیر مفید و غیر اصلی کار می کند و به روز رسانی مارس 2024 بر این تلاش ها استوار است. سیستم‌های رتبه‌بندی اصلاح‌شده بهتر درک خواهند کرد که آیا صفحات وب می‌توانند مفیدتر باشند، تجربه کاربری بهتری داشته باشند یا به نظر می‌رسد که اساساً برای موتورهای جستجو ایجاد شده‌اند تا افراد.

گوگل انتظار دارد که ترکیب این به‌روزرسانی و تلاش‌های قبلی آن به طور کلی محتوای بی‌کیفیت و غیر اصلی را در نتایج جستجو تا ۴۰ درصد کاهش دهد.

به‌روزرسانی هسته گوگل برای سیاست های جدید هرزنامه

علاوه بر تنظیمات رتبه‌بندی، Google در حال به‌روزرسانی خط‌مشی‌های هرزنامه خود است تا محتوای «کم‌کیفیت» را از نتایج جستجو حذف کند.

سوء استفاده از محتوای مقیاس شده

گوگل در حال تقویت سیاست خود در برابر استفاده از اتوماسیون برای تولید محتوای با کیفیت پایین یا غیر اصلی در مقیاس برای دستکاری رتبه بندی جستجو است. خط مشی به روز شده بر رفتار سوء استفاده از تولید محتوا در مقیاس برای افزایش رتبه جستجو تمرکز خواهد کرد، صرف نظر از اینکه آیا اتوماسیون، انسان یا ترکیبی از هر دو درگیر هستند.

سوء استفاده از دامنه منقضی شده

خط‌مشی‌های هرزنامه به‌روزرسانی شده Google، سوءاستفاده از دامنه منقضی شده را هدف قرار می‌دهد، جایی که دامنه‌های منقضی شده خریداری می‌شوند و برای افزایش رتبه جستجوی محتوای با کیفیت پایین تغییر کاربری داده می‌شوند. این عمل می تواند کاربران را گمراه کند که فکر کنند محتوای جدید بخشی از سایت قدیمی و قابل اعتماد است.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 64 = 67

دکمه بازگشت به بالا
بستن