سئو

ابزارهای تبلیغات هوش مصنوعی جدید در متا

متا ویژگی های تبلیغات هوش مصنوعی جدیدی را برای افزایش خلاقیت و بهره وری برای تبلیغ کنندگان پس از تست های مثبت اجرا شده، ارائه می دهد.

  • متا در حال معرفی ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تبلیغ کنندگان است.
  • ویژگی‌های جدید  تبلیغات هوش مصنوعی بر اساس بازخورد گروه‌های مختلف در حال آزمایش و اصلاح هستند.
  • آزمایش اولیه نشان داد که با این قابلیت ها در زمان کاربران صرفه جویی می شود.
 Meta Introduces New AI Tools For Advertisers
Meta Introduces New AI Tools For Advertisers

هدف ابزارهای تبلیغات هوش مصنوعی که شامل تولید پس‌زمینه، گسترش تصویر و تغییرات متنی است، افزایش خلاقیت و بهره‌وری برای تبلیغ‌کنندگان در پلتفرم‌های متا است.

از آنجایی که صنعت تبلیغات با افزایش خستگی خلاقانه، با فشار برای تولید مداوم تبلیغات جدید مواجه است، متا گفت که قابلیت‌های هوش مصنوعی تولیدی آن، معرفی سریع‌تر خلاقیت‌های تازه در مقیاس را ممکن می‌سازد.

متا سه ابزار زیر را برای تبلیغ‌کنندگان عرضه می‌کند:

  • ایجاد پس‌زمینه: به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به‌طور خودکار چندین پس‌زمینه برای تکمیل تصاویر محصول خود ایجاد کنند.
  • گسترش تصویر: اندازه تصویر را به طور یکپارچه تنظیم می کند تا با فرمت های مختلف تبلیغاتی مانند فید فیس بوک یا حلقه های اینستاگرام متناسب باشد.
  • تغییرات متنی: نسخه های متعددی از کپی تبلیغات را با استفاده از متن اصلی تبلیغ کننده ایجاد می کند. هوش مصنوعی ویژگی های محصول را برجسته می کند و متنی را برای دستیابی بهتر به مخاطبان هدف پیشنهاد می کند.

متا ابزارهای جدید را در اوایل سال میلادی جاری با چندین تبلیغ کننده آزمایش کرد. در یک نظرسنجی، آزمایش‌کنندگان گفتند که ویژگی‌های  تبلیغات هوش مصنوعی باعث صرفه‌جویی پنج ساعت یا بیشتر در کار خلاقانه در هفته می‌شود. تقریباً همه موافق بودند که این ابزارها با ایجاد امکان توسعه سریع انواع تبلیغات بیشتر به افزایش عملکرد کمپین کمک می کنند.

در حالی که به صرفه جویی در زمان خوش بین بودند، آزمایش کنندگان گفتند که خروجی هوش مصنوعی برای مطابقت با سبک ها و صدای منحصر به فرد برندها نیاز به سفارشی سازی دارد.

متا قصد دارد در سال آینده گزینه های تبلیغاتی هوش مصنوعی خود را در مقیاس وسیع به کار گیرد. این ویژگی‌ها آخرین گام متا در استفاده از هوش مصنوعی در بحبوحه رقابت فزاینده با رقبایی مانند TikTok هستند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

24 + = 27

دکمه بازگشت به بالا
بستن