اخبار

ارائه 250 دوره رایگان هوش مصنوعی تا ماه آوریل در لینکدین

لینکدین 250 دوره رایگان هوش مصنوعی را تا 5 آوریل ارائه می دهد که به متخصصان از جمله کارشناسان سئو کمک می کند تا با نیازهای مهارتی در حال تغییر سازگار شوند.

  • لینکدین 250 دوره آموزشی هوش مصنوعی را به صورت رایگان ارائه می دهد.
  • متخصصان سئو می توانند با این 250 دوره رایگان هوش مصنوعی از دوره های مهندسی سریع، ساخت اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی و استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا بهره مند شوند.
  • سواد هوش مصنوعی برای امنیت شغلی و آینده شغلی اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

لینکدین در حال بازگشایی 250 دوره آموزشی هوش مصنوعی است که تا 5 آوریل به صورت رایگان در دسترس هستند. بر اساس داده های لینکدین، مهارت های مورد نیاز برای یک شغل متوسط در سطح جهان تا سال 2030 تا 68 درصد تغییر خواهد کرد.

برای متخصصان سئو، این به معنای انطباق با ابزارها و تکنیک های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند کار آنها را بهبود بخشد و ساده کند.

این تعداد دوره رایگان هوش مصنوعی لینکدین طیف گسترده‌ای از موضوعات را شامل می‌شوند، از سواد هوش مصنوعی عمومی گرفته تا برنامه‌های کاربردی تخصصی برای حرفه‌ای‌های تجاری، خلاق و فنی. دوره‌های مهندسی سریع، ساخت اپلیکیشن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، و استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا، به‌ویژه برای متخصصان سئو که می‌خواهند جلوتر از منحنی‌ها باقی بمانند، مرتبط است.

دوره رایگان هوش مصنوعی برای متخصصان سئو

چندین دوره از 250 دوره بدون قفل به عنوان ارزشمندترین دوره برای متخصصان سئو برجسته هستند.

  • دوره های عمومی سواد هوش مصنوعی

ایجاد سواد هوش مصنوعی و بنیادهای هوش مصنوعی مسئول درک کاملی از مفاهیم، قابلیت‌ها و ملاحظات اخلاقی هوش مصنوعی ارائه می‌کند. این دانش برای متخصصان سئو بسیار مهم است تا از ابزارها و تکنیک های هوش مصنوعی استفاده کنند و در عین حال از استفاده موثر و مسئولانه اطمینان حاصل کنند.

مهارت های مهندسی سریع خود را توسعه دهید نحوه ایجاد اعلان های موثر برای مدل های هوش مصنوعی را آموزش می دهد. اعلان‌های خوب طراحی شده می‌توانند محتوا، کلمات کلیدی و بینش دقیق‌تر و مرتبط‌تری تولید کنند و عملکرد سئو را بهبود بخشند.

  • هوش مصنوعی مولد برای نقش های مختلف

ایجاد مهارت‌های هوش مصنوعی برای حرفه‌ای‌های کسب‌وکار می‌تواند دانشی را برای انتقال ارزش SEO مبتنی بر هوش مصنوعی به سهامداران ارائه دهد. ایجاد مهارت‌های هوش مصنوعی برای متخصصان خلاق برای متخصصان سئو که محتوا تولید می‌کنند ارزشمند است، زیرا هوش مصنوعی می‌تواند به تولید ایده‌ها، بهینه‌سازی ساختار محتوا و اطمینان از اینکه محتوا در موضوع و جذاب است کمک کند.

ایجاد مهارت های هوش مصنوعی برای توسعه دهندگان برای متخصصان سئو که از نزدیک با توسعه دهندگان وب کار می کنند مفید است. این امکان ایجاد وب سایت های سازگار با موتورهای جستجو و پیاده سازی ابزارهای SEO مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم می کند.

متخصصان سئو با این مهارت ها می توانند ابزارهای سفارشی برای خودکارسازی و بهینه سازی وظایف مختلف سئو مانند تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی محتوا و تجزیه و تحلیل لینک ایجاد کنند.

تقاضا برای سواد هوش مصنوعی در حال افزایش است، همانطور که با افزایش قابل توجه یادگیرندگان که با محتوای هوش مصنوعی در لینکدین درگیر می شوند، مشهود است. گزارش اخیر لینکدین نشان می دهد که از هر 5 نفر 4 نفر می خواهند در مورد استفاده از هوش مصنوعی در حرفه خود بیشتر بیاموزند، که نشان دهنده علاقه روزافزون به مهارت های هوش مصنوعی در سراسر صنایع است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 7 = 2

دکمه بازگشت به بالا
بستن