اخبار

پینترست روندهای کلیدی رنگ سال 2024 را مشخص کرد

کدام رنگ ها بر ترندها در سال 2024 تسلط خواهند داشت؟ پینترست یک نمای کلی از روندهای رنگی جدید “Pinterest Palette” را گردآوری کرده است که بر اساس رنگ های غالب از پین های شناسایی شده در گزارش Pinterest Predicts است.

پینترست
پینترست روندهای کلیدی رنگ را برای سال 2024 برجسته می کند

همانطور که توسط Pinterest توضیح داده شده است:

تیم خلاق داخلی ما، خانه خلاق Pinterest، روندهای Pinterest Predicts 2024 را تجزیه و تحلیل کرد و عبارات جستجوی مربوط به رنگ را تقطیر کرد (به عنوان مثال، «ژله‌ماهی آبی»، «ناخن‌های کرومی آبی»، «ظاهر آرایش آبی».) سپس آن را بررسی کردیم. ماندگارترین رنگ ها را از کلیدواژه های پرطرفدار مشخص کنید. این تیم همچنین با بررسی دنیای مد، طراحی داخلی، طراحی گرافیک و فرهنگ در کل، به بررسی عمیق فرهنگ‌ها پرداختند تا داده‌های Pinterest را با روند رنگ‌های صنعت کلان مقایسه کنند.

بر اساس این تحقیقات، Pinterest پنج پالت رنگی کلیدی را شناسایی کرده است. رنگ های اصلی پینترست عبارتند از:

  • صورتی صمغی
  • پرتقالی صحرایی
  • آبی
  • سبز خزه ای
  • قهوه ای موکا

برای هر رنگ، Pinterest یک نمودار کلی بر اساس نحوه استفاده از آن در پین‌ها، از جمله نمونه‌های محصول کلیدی و عبارات جستجو، ارائه کرده است.

پینترست
پینترست روندهای کلیدی رنگ سال 2024 را مشخص کرد

هدف این راهنما کمک به بازاریابان برای درک بهتر این روندها است که می تواند به اطلاع رسانی رویکرد خلاقانه آنها در طول سال کمک کند. این پالت رنگ می تواند یک راه جالب برای افزایش جذابیت محتوای شما باشد.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 11 = 14

دکمه بازگشت به بالا
بستن