سئو

نحوه اجرای تکنیک آسمان خراش برای سئو

در سال 2015، برایان دین یک استراتژی جدید لینک دهی برای سئو را معرفی کرد و آن را تکنیک آسمان خراش یا Skyscraper نامید. تکنیک Skyscraper می‌تواند رتبه‌بندی موتورهای جستجوی را بهبود بخشد و ترافیک ارگانیک بیشتری را جذب کند.

تکنیک Skyscraper  یا آسمان خراش چیست؟

تکنیک Skyscraper یک استراتژی لینک سازی است که در آن محتوای محبوب موجود را بهبود می بخشید و بک لینک ها را تکرار می کنید. برایان آن را به این دلیل آسمان خراش نامگذاری کرد:

طبیعت انسان این است که جذب بهترین ها شود و کاری که شما اینجا انجام می دهید این است که بلندترین «آسمان خراش» را پیدا کنید و 20 طبقه اترفاع آن را افزایش دهید.

نحوه اجرای تکنیک Skyscraper

این سه مرحله را برای اجرای تکنیک آسمان خراش دنبال کنید.

1. محتوای مرتبط را با تعداد زیادی بک لینک پیدا کنید

یک سایت محبوب را در اکسپلورر سایت Ahrefs وارد کنید. در مرحله بعد، به گزارش Best by backlinks بروید . این گزارش لیستی از صفحات سایت با بیشترین تعداد دامنه ارجاع دهنده را به شما نشان می دهد. اگر محتوایی با بیش از 50 دامنه ارجاع دهنده وجود داشته باشد، احتمالاً اهداف بالقوه خوبی خواهند بود.

2. محتوا را بهتر کنید

ایده اصلی (یا فرض) پشت تکنیک آسمان خراش این است که مردم می خواهند بهترین ها را ببینند. وقتی محتوا را پیدا کردید، گام بعدی این است که تا جایی که می توانید آن محتوا را بهبود ببخشید. به گفته برایان، چهار جنبه وجود دارد که ارزش بهبود دارند:

  1. طول – اگر پست قبلی دارای 25 نکته است، موارد بیشتری را فهرست کنید.
  2. تازگی – هر قسمت قدیمی مقاله اصلی را با تصاویر جدید، اسکرین شات، اطلاعات، آمار و غیره به روز کنید.
  3. طراحی – با طراحی سفارشی آن را متمایز کنید. حتی می توانید آن را تعاملی کنید.
  4. عمق – فقط چیزها را فهرست نکنید. جزئیات را پر کنید و آنها را عملی کنید.

3. با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید

کلید اجرای موفقیت آمیز تکنیک آسمان خراش، اطلاع رسانی ایمیل است. اما به جای ارسال هرزنامه به همه کسانی که می‌شناسید، با کسانی ارتباط برقرار می‌کنید که قبلاً به محتوای خاصی که شما بهبود داده‌اید لینک داده‌اند.

راه های موفقیت تکنیک آسمان خراش

  • موضوعات مرتبط با ارزش را شناسایی کنید: با تحقیق در مورد موضوعاتی شروع کنید که مربوط به صنعت یا جایگاه شما هستند و پتانسیل ایجاد علاقه و بک لینک های زیادی از وب سایت های دیگر را دارند.
  • تجزیه و تحلیل محتوای موجود: جستجوی محتوای موجود در موضوع انتخاب شده و تجزیه و تحلیل آن. به دنبال مقالات، پست‌های وبلاگ یا سایر محتوایی باشید که در موتورهای جستجو رتبه خوبی دارند و تعداد قابل توجهی بک لینک دارند.
  • ایجاد محتوای بهتر: گام بعدی ایجاد محتوایی است که به طور قابل توجهی بهتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد باشد. این بدان معنی است که آن را جامع تر، به روزتر، از نظر بصری جذاب تر، یا به سادگی برای خواننده ارزشمندتر می کند.
  • اطلاعات اولیه را اضافه کنید: برای متمایز کردن محتوای خود، به اضافه کردن تحقیقات اصلی، داده‌ها، مطالعات موردی یا بینش‌هایی فکر کنید که دیگران در زمینه شما به آن‌ها پرداخته‌اند. این باعث می شود محتوای شما ارزشمندتر و منحصر به فرد تر شود.
  • بهینه سازی برای سئو: اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، سرفصل های مناسب، متا تگ ها و سایر تکنیک های سئوی درون صفحه بهینه شده است.
  • محتوای خود را تبلیغ کنید: هنگامی که محتوای شما منتشر شد، ضروری است که آن را تبلیغ کنید.
  • دسترسی به بک لینک ها: یکی از مؤلفه های کلیدی تکنیک آسمان خراش دسترسی به وب سایت هایی است که در گذشته به محتوای مشابه پیوند داده اند و از آنها می خواهید که به محتوای بهبود یافته شما پیوند دهند.

 

 

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 66 = 73

دکمه بازگشت به بالا
بستن