بازاریابی

راهکارهایی برای پروموشن شبکه های اجتماعی

امروز، اگر می‌خواهید پست‌هایتان دیده شوند، باید مقداری بودجه صرف تبلیغ آنها و پروموشن شبکه های اجتماعی خود کنید. وقتی برای تبلیغ رسانه های اجتماعی کسب و کار خود پولی خرح می‌کنید، به شما اجازه می‌دهد تا به شدت هدفمند باشید و به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

واقعیت این است که گذاشتن پول پشت محتوای ضعیف کارساز نخواهد بود. استراتژی پولی و ارگانیک شما باید دست در دست هم کار کند و درک کند که چه کسانی را می‌خواهید هدف بگیرید و محتوایی را که آنها باید ببینند. دانستن اینکه چه کسی را هدف قرار دهید بسیار مهم است، اما همچنین باید بدانید که چه چیزی را در آگهی ارائه دهید. شما هرگز نمی خواهید مخاطبانتان تعجب کنند که چرا تبلیغات شما را می‌بینند.

برای استفاده بیشتر از تبلیغات پولی خود در رسانه های اجتماعی، در اینجا مروری کوتاه بر چند مورد از دلایل پروموشن شبکه های اجتماعی آورده شده است. ما پاسخ خواهیم داد که چرا باید کسب و کار خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و چگونه آن را انجام دهید.

چرا پروموشن شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها مهم است؟

رسانه های اجتماعی یکی از بهترین مکان ها برای افزایش آگاهی از برند شما به صورت آنلاین است. این یک دلیل اصلی برای استفاده مشاغل از تبلیغات رسانه های اجتماعی است، اما برخی از مزایای دیگر پروموشن شبکه های اجتماعی عبارتند از:

  • مخاطبان را با دقت دقیق هدف قرار دهید: پلتفرم های رسانه های اجتماعی چیزهای زیادی در مورد کاربران خود می‌دانند. اگر برند خود را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنید، می‌توانید از آن اطلاعات برای هدف قرار دادن مخاطبان خود بر اساس جمعیت‌شناسی مانند سن، مکان، ترجیحات، رفتارها و غیره استفاده کنید.
  • به مخاطبان جدید مشابه خود دست یابید: به دلیل قدرت هدف گذاری رسانه های اجتماعی، می‌توانید به راحتی مشتریان بالقوه ای را هدف قرار دهید که دارای جمعیتی مشابه با مخاطبان فعلی شما هستند.
  • ارسال ترافیک به سایت خود: با  پروموشن شبکه های اجتماعی خود می‌توانید به راحتی ترافیک را به سایت خود هدایت کنید تا نرخ تبدیل را افزایش دهید.
  • افزایش فروش و سرنخ ها: پلتفرم های رسانه های اجتماعی به شما امکان می‌دهند محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید. بسیاری از پلتفرم‌ها حتی به شما اجازه می‌دهند که صفحات فرود و فروشگاه‌ها را مستقیماً روی پلتفرم (به فکر بازار فیسبوک فکر کنید) راه‌اندازی کنید تا مردم بتوانند به راحتی تبدیل یا خرید کنند.
  • به شما در درک بهتر مخاطبان کمک می‌کند: با هدف گیری و ردیابی پیشرفته ارائه شده توسط پلتفرم های رسانه های اجتماعی، می‌توانید به راحتی داده ها را تجزیه و تحلیل کنید و تبلیغات رسانه های اجتماعی خود را برای مطابقت با مخاطبان خود بهینه کنید.
  • ابزاری با کیفیت برای تعامل با مخاطبان خود ارائه دهید: ماهیت اجتماعی پلتفرم های رسانه های اجتماعی به این معنی است که مردم مشتاق تعامل با دیگران هستند. با توجه به اینکه 74 درصد از مردم برندها را در رسانه های اجتماعی دنبال می‌کنند، شما فرصت های زیادی برای تعامل با مخاطبان خود با استفاده از رسانه های اجتماعی دارید.

برخی از شبکه های اجتماعی برتر برای کسب  کارها لینکدین و توییتر هستند که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

لینکدین

لینکدین، برترین شبکه رسانه های اجتماعی B2B، به شما امکان می‌دهد تبلیغات را بر اساس شرکت، جمعیت شناسی، تحصیلات، تجربه شغلی و علایق هدف گیری کنید.

یک استراتژی برای استفاده از تبلیغات لینکدین این است که ببینید چه محتوایی روی پلتفرم‌های دیگر کار می‌کند و چگونه می‌توانید آن را برای لینکدین تغییر دهید. مثل همیشه، می‌توانید آزمایش‌هایی انجام دهید تا ببینید کدام محتوا و قالب‌های تبلیغاتی بهتر کار می‌کنند.

توییتر

در توییتر، می‌توانید مخاطبان خود را بر اساس جنسیت، سن، مکان، زبان و فناوری هدف قرار دهید. چون توییتر فضایی برای کپشن های کوتاه است است، متن سما باید مختصر باشد. حتماً یک کال تو اکشن نیز برای  پروموشن شبکه های اجتماعی خود در توییتر قرار دهید. استراتژی دیگر این است که مراقب رویدادهای مهمی باشید که ممکن است در آنها به نفع کسب و کار خود تبلیغ کنید.  مانند تمام تبلیغات رسانه های اجتماعی، آزمایش و تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه چیزی بهتر عمل می‌کند.

نکته آخر: برای پروموشن شبکه های اجتماعی استراتژیک باشید

هدف قرار دادن تبلیغات اجتماعی در افزایش دسترسی و تعامل با مخاطبان مناسب بسیار مهم است. گام بعدی این است که نتایج را اندازه گیری کنید و آنها را با اهداف تجاری خود ترسیم کنید. هدف اصلی کمپین تبلیغاتی رسانه های اجتماعی شما باید چیزی بیش از جلب علاقه به رویداد تبلیغاتی شما باشد. بدیهی است که شما می‌خواهید که افراد مدت‌ها پس از پایان تبلیغات رسانه‌های اجتماعی شما، همچنان در کنار شما باشند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + = 18

دکمه بازگشت به بالا
بستن