اخبار

قابلیت ویرایش دایرکت ها در اینستاگرام بالاخره اضافه شد

اینستاگرام ابزارهای پیام رسانی مستقیم را در سال 2013 راه اندازی کرد، اما راهی برای ویرایش آنها وجود نداشت اما بالاخره قابلیت ویرایش دایرکت ها در اینستاگرام اضافه شد. متا به‌تازگی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای برنامه اینستاگرام منتشر کرد که در نهایت امکان ویرایش DM را فراهم می‌کند. شما فقط 15 دقیقه فرصت دارید تا تغییراتی را اعمال کنید.

برای ویرایش دایرکت ها در اینستاگرام هنگامی که مستقیماً پیامی ارسال کردید و متوجه شدید که اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اید، فقط پیام ارسال شده را فشار داده و نگه دارید. این کار یک منوی کشویی ایجاد می کند. به دنبال “Edit” باشید و تغییرات مورد نیاز را انجام دهید.

قابلیت ویرایش دایرکت ها در اینستاگرام بالاخره اضافه شد
قابلیت ویرایش دایرکت ها در اینستاگرام بالاخره اضافه شد

این تنها تغییری نیست که در دایرکت اینستاگرام به‌روزرسانی شد. همچنین می توانید حداکثر سه پیام مستقیم مورد علاقه خود را در بالای فید پین کنید، که در مورد مکالمات در حال انجام مفید است. این را می توان با چت های استاندارد یک به یک و چت های گروهی انجام داد. فقط روی برگه مکالمه نگه دارید، به دنبال منوی کشویی بگردید و برای انجام حرکت روی “پین” ضربه بزنید. این به‌روزرسانی بسته به ترجیح شخصی، روشن و خاموش کردن رسیدهای خواندن را آسان‌تر می‌کند.

متا دائماً در اینستاگرام تغییراتی ایجاد می کند. در ژانویه، آزمایش ویژگی‌ای را آغاز کرد که به کاربران امکان می‌دهد به شبکه عکس ثانویه دسترسی داشته باشند که فقط دوستان نزدیک می‌توانند آن را ببینند. در اواخر سال گذشته، این برنامه دارای قالب‌های داستانی قابل تنظیم است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن