بازاریابینرم افزارهای کاربردی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی در سال 2023

آیا آماده‌اید کشف کنید که چگونه هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی نحوه تعامل آنلاین ما را متحول می‌کند و چشم‌انداز دیجیتال را برای همیشه تغییر می‌دهد؟ از ChatGPT تا تولید متن در رسانه‌های اجتماعی هوش مصنوعی همه چیز را کارآمدتر و آینده‌نگرتر می‌کند. همگام شدن با بهترین ابزارهای هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی در سال 2023 برای مشاغل، آژانس ها و مدیران رسانه های اجتماعی بسیار چالش برانگیز است.

هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی چیست؟

هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی به استفاده از فناوری های هوش مصنوعی برای خودکارسازی یا بهبود فعالیت های مختلف مرتبط با رسانه های اجتماعی اشاره دارد. این شامل  نوشتن شرح پست های اجتماعی تجزیه و تحلیل مکالمات آنلاین، و پاسخ به نظرات و درخواست های مشتریان است.

هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی برای چه مواردی استفاده می شود؟

در اینجا چند روش وجود دارد که مشاغل از هوش مصنوعی در رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

تولید محتوا

ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی می توانند زیرنویس پست های رسانه های اجتماعی، هنرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی و حتی محتوای ویدیویی ایجاد کنند.

نه تنها این، بلکه این ابزارهای قدرتمند می توانند به سرعت صدها تنوع را در یک موضوع واحد ایجاد کنند – روند خلاقیت را سرعت می بخشد و به کسب و کارها اجازه می دهد محتوای بیشتری را با تلاش کمتر ارسال کنند.

ایده پردازی

آیا ایده‌هایی برای کمپین بعدی رسانه‌های اجتماعی خود فکر می‌کنید؟ مولدهای رسانه های اجتماعی می توانند از طیف گسترده ای از منابع داده استفاده کنند تا مفاهیم منحصر به فرد و خلاقانه ای را برای برند شما ایجاد کنند..

تحلیل احساسات

الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند برای تجزیه و تحلیل توییت‌ها استفاده شوند و به طور خودکار مثبت، منفی یا خنثی بودن آن‌ها را تعیین کنند. این به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا بفهمند مشتریانشان در مورد محصولات یا خدماتشان چه احساسی دارند و استراتژی‌ها را بر اساس آن تغییر دهند.

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند پست‌های بالقوه مضری را که می‌تواند به اعتبار یک برند آسیب بزند، شناسایی کند، بنابراین می‌توانید قبل از وارد شدن هر گونه آسیب، سریع اقدام کنید.

بهینه سازی محتوا

بهینه‌سازی محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی به برندها کمک می‌کند ترکیب بهینه کلمات و عبارات را برای ارائه حداکثر تعامل پیدا کنند.

از تنظیم توییت‌ها برای مخاطبان مختلف گرفته تا  بهینه‌سازی زمان‌بندی پست، هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید پیام برند شما در زمان مناسب به افراد مناسب می‌رسد.

گزارش و تحلیل

گزارش و تجزیه و تحلیل برای درک نحوه عملکرد حضور شما در رسانه های اجتماعی ضروری است. الگوریتم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند فرآیند تجزیه و تحلیل داده‌ها را خودکار کنند و دریافت بینش‌های عملی و تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد استراتژی‌های محتوا را آسان‌تر کنند.

خدمات مشتری

خدمات مشتری یک اصل کلیدی رسانه های اجتماعی است. برای ارائه تجربه شخصی‌تر به مشتریان خود، از هوش مصنوعی برای ارائه پاسخ‌های خودکار به سؤالات و سؤالات رایج استفاده کنید.

این به آزاد کردن منابع کمک می کند تا تیم شما بتواند روی مسائل پیچیده تری که نیاز به تعامل انسانی دارد تمرکز کند.

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی در سال 2023

برای شروع با هوش مصنوعی برای رسانه های اجتماعی آماده اید؟ در اینجا برخی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی موجود برای استراتژیست های اجتماعی در سال 2023 آورده شده است.

1. Vista Social

Vista Social فروشگاهی یک‌جا برای برنامه‌ریزی اجتماعی، تعامل، تجزیه و تحلیل، گوش دادن، مدیریت بررسی و ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی است.

Vista Social اخیراً یک تولید کننده متن رسانه اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی منتشر کرده است که تولید سریع محتوایی که از نظر اجتماعی جذاب و منحصر به فرد است را برای مشاغل آسان می کند.

موتور هوش مصنوعی ما می تواند به شما کمک کند تا پست های با عملکرد بالا را تغییر دهید، آمارهای بررسی شده را اضافه کنید و حتی پست های اجتماعی را به زبان های مختلف ترجمه کنید.

ویژگی های برتر Vista Social:

  • ترجمه متن
  • بر اساس مکان شخصی سازی کنید
  • پست های با عملکرد بالا را دوباره هدف گذاری کنید
  • برای خوانایی بهتر پست ها را کوتاه کنید
  • کپی پست را بزرگ کنید
  • آمار بررسی شده را اضافه کنید
  • درخواست طنز کنید و جوک های سفارشی دریافت کنید

2. ChatGPT

ChatGPT  با فناوری پردازش زبان طبیعی مبتنی بر هوش مصنوعی، دنیا را در طوفان فرو برده است. بازاریاب‌های باهوش رسانه‌های اجتماعی می‌توانند از آن به‌عنوان ابزار طوفان فکری، پاسخ‌دهی به شکایات مشتری یا حتی ایجاد جوک‌های خنده‌دار برای پست بعدی خود در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

به سادگی یک اعلان، سؤال یا بیانیه وارد کنید و ChatGPT پاسخی را بر اساس فناوری پیشرفته هوش مصنوعی خود ایجاد می کند. به علاوه، هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، هوشمندتر می شود بنابراین هیچ دو پاسخی هرگز یکسان نخواهد بود!

3. Shutterstock.AI

برای پست اجتماعی بعدی خود به یک عکس فوری نیاز دارید؟ یا، شاید شما به دنبال تصویر اسکرول عالی برای کمپین تبلیغاتی بعدی خود هستید. با آخرین ویژگی مبتنی بر هوش  مصنوعی Shutterstock.

Shutterstock.AI نقاط داده را از 600 میلیارد تصویر و هفت هزار برند شناسایی و تجزیه و تحلیل می کند تا تصویر مناسبی را پیدا کند که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود. این بدان معناست که شما می توانید به سرعت تصویر مناسبی را برای پست یا تبلیغ خود، بر اساس روند رفتار کاربر، ترجیحات برند و موارد دیگر پیدا کنید.

4. Murf

داده ها نشان می دهد که  92 درصد از موج سواران رسانه های اجتماعی  ویدیوها را با صدای خاموش تماشا می کنند. این باعث می شود Murf ابزاری عالی برای ایجاد ویدیوهای چشم نواز و جذاب بدون صرف ساعت ها در پس از تولید باشد.

Murf  یک ابزار هوش مصنوعی رسانه های اجتماعی است که از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کند تا به محتوای شما یک مزیت حرفه ای بدهد. دستیار هوش مصنوعی می‌تواند هر متنی را که شما ارائه می‌دهید بخواند و بلافاصله کلیپ‌های صوتی را به بیش از 20 زبان و بیش از 120 صدای تبدیل متن به گفتار ایجاد کند. همه خروجی‌های صدا دارای صدای انسانی هستند و کیفیت آن بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که بهترین  صدا را برای پست خود دریافت می‌کنید.

همچنین می‌توانید صدای صوتی موجود در ویدیوی خود را تغییر دهید و شبیه‌سازی‌های صوتی هوش مصنوعی با احساسات واقعی و غیره ایجاد کنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

67 − = 61

دکمه بازگشت به بالا
بستن