سئو

برنامه Threads پست‌های مجدد را به نمایه‌ها و فیدها اضافه می‌کند

آخرین به‌روزرسانی‌های آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام را در پست‌های مجدد برنامه Threads و ویژگی یادداشت‌های صوتی که به زودی در اینستاگرام ارائه می‌شود، اعلام شد.

  • برنامه Threads در حال معرفی مجدد در نمایه های Threads و در فید زیر است.
  • اینستاگرام در حال توسعه ویژگی یادداشت های صوتی با دوستان است.
  • متا به انتشار به‌روزرسانی‌ها برای پلتفرم‌های خود با سرعتی سریع ادامه می‌دهد.

اینستاگرام در حال اضافه کردن ویژگی های Threads جدید برای سازماندهی حجم فزاینده محتوای به اشتراک گذاشته شده است. آدام موسری در به‌روزرسانی‌های جداگانه‌ای از مدیر عامل اینستاگرام، راه‌های جدیدی برای یافتن پست‌های ارسال مجدد در برنامه Threads و یک ویژگی صوتی جدید برای اینستاگرام معرفی کرد.

به گفته موسری، برگه reposts یک نمای تلفیقی از تمام موضوعاتی که مجددا ارسال کرده اند را در اختیار کاربران قرار می دهد. تب جدید که انتظار می‌رود به زودی عرضه شود، یک هفته پس از اینکه Threads ویژگی‌های مدیریتی بیشتری را به برنامه خود اضافه کرد، می‌آید.

در آپدیت قبلی راهی برای کاربران وجود داشت تا پست هایی را که دوست داشتند پیدا کنند و دنبال کنندگان را بر اساس تاریخ زیر مرتب کنند. علاوه بر نمایش در برگه نمایه Threads جدید، پست‌های مجدد نیز در فید زیر ظاهر می‌شوند.

کاربرانی که علاقه ای به ارسال مجدد از کسانی که دنبال می کنند، نیستند باید منتظر بمانند تا Threads ویژگی مشابه با X را پیاده سازی کند. پس از دنبال کردن شخصی در X، می توانید از منوی نمایه سه نقطه ای بازدید کنید تا ارسال مجدد کاربر را خاموش کنید.

تنظیمات اشتراک‌گذاری همچنین به بازاریابان اجازه می‌دهد تا پیام‌های خاصی را با مخاطبان کوچک‌تر و هدفمند، مانند دنبال‌کنندگانی که یک برند در اینستاگرام دنبال می‌کند، تبلیغ کنند. شایان ذکر است که فیس بوک در سال 2021 سعی کرد یک پلتفرم صوتی اجتماعی را ادغام کند اما کمتر از یک سال بعد این سرویس را تعطیل کرد.

علاوه بر آخرین به روز رسانی های Mosseri، متا اخیراً پیام های ویدیویی را به WhatsApp اضافه کرده است. ویژگی‌های جدید و آتی پلتفرم‌های متا باید راه‌های بیشتری را برای دسترسی و تعامل با مخاطبان به بازاریابان ارائه دهد.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

87 − = 81

دکمه بازگشت به بالا
بستن