اخبار

Threads قابلیت دوربین درون برنامه ای را در دسترس همه کاربران قرار می دهد

پس از آزمایش در چند هفته گذشته، Threads اکنون اعلام کرده است که  دوربین درون برنامه ای و گزینه های پیش نویس جدید خود را برای همه کاربران عرضه می کند.

برنامه Threads
برنامه Threads

همانطور که در این مثال‌ها مشاهده می‌کنید، اکنون، وقتی از یک پست در حال پیشرفت خارج می‌شوید، گزینه «ذخیره پیش‌نویس» را خواهید داشت، که سپس پیش‌نویس پست شما را از طریق دکمه نوشتن پایین در دسترس قرار می‌دهد.

کاربران در حال حاضر فقط می توانند یک پست پیش نویس را ذخیره کنند، بنابراین دقیقاً مانند گزینه های پیش نویس موجود در سایر برنامه ها نیست، اما راه دیگری برای ذخیره و فکر کردن در مورد پست های شما ارائه می دهد.

در همین حال، دکمه  دوربین درون برنامه ای به شما امکان می‌دهد تا عکس را در اپ تردز بگیرید. کاربران در حال حاضر فقط می توانند در هر پست یک عکس بگیرند.

همانطور که اشاره شد، Threads در چند هفته گذشته هر دو عملکرد را با کاربران منتخب آزمایش کرده است و اکنون راضی است که سیستم به اندازه کافی برای راه اندازی گسترده پایدار است.

قابلیت  دوربین درون برنامه ای یک تغییر عمده نیست و Threads هنوز از نظر عملکردی فاصله زیادی با سایر برنامه های اجتماعی بزرگ دارد. اما این یک شروع است و همانطور که Threads به افزودن عملکردهای بیشتر ادامه می دهد، گزینه های بیشتری برای تعامل و استفاده فراهم می کند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 2

دکمه بازگشت به بالا
بستن