سئو

نکاتی برای ایجاد صفحات فرود قدرتمند برای برند شما

امروزه صفحه فرود وب سایت شما معادل ویترین مغازه یا کسب و کار شماست. صفحات فرود جایی هستند که مشتریان برای آشنایی با برند شما به آنجا می روند. همچنین مکانی است که آنها پس از جستجوی آنلاین برای محصولات و خدمات مورد نیازشان، به آنجا فرستاده می شوند. بازاریاب هایی که می دانند چگونه صفحات فرود قدرتمند ایجاد کنند که تبدیل به فروش شود، ترافیک ارگانیک بیشتری کسب می کنند و بازگشت سرمایه را افزایش می دهند.

داشتن صفحات فرود قدرتمند تضمین می کند که تمام تلاش های بازاریابی شما بیهوده نیست زیرا هنگامی که مشتریان به وب سایت شما می آیند، مدتی می مانند و یا خرید می کنند یا گام مهم بعدی را در سفر مشتری بر می دارند.

نحوه ایجاد صفحات فرود قدرتمند

عنوانی که توجه را جلب می کند

تیتر شما بهترین راه برای موفقیت شماست. درست مانند هر پست وبلاگ کامل ، تیتر اولین چیزی است که مردم هنگام ورود به صفحه فرود شما باید متوجه آن شوند. باید برجسته و متمایز از بقیه نسخه های موجود در صفحه شما باشد.

  • از زبان منفی استفاده کنید: این به نظر غیر منطقی می رسد، اما واقعا موثر است. استفاده از کلماتی مانند «هرگز» یا «دیگر» توجه مشتری خود را بلافاصله به مشکل یا نیازی که می‌خواهند برند شما حل کند جلب می‌کند.
  • پرحرف نباشید: مطالعات نشان داده است که تیترهایی با کلمات کمتر عملکرد بهتری دارند.

کپی قانع کننده

اگر مشتری بالقوه شما هنوز در حال مطالعه است، او را به خود جذب کرده اید. اما به تیترهای خود بسنده نکنید. ضروری است که تمام نسخه‌های موجود در صفحه ما با هم کار کنند تا داستان برند شما را بیان کنند و ارزش منحصر به فرد برند شما را برجسته کنند. پس برای داشتن صفحات فرود قدرتمند باید کپی خود را کوتاه و دقیق نگه دارید.

محتوای بهینه شده

ما در مورد سئو محتوا بسیار صحبت می کنیم اما بهینه سازی صفحه فرود شما به همان اندازه مهم است. فاکتورهای رتبه بندی گوگل تکامل می یابند و تغییر می کنند، اما خوشبختانه گوگل ما را در جریان قرار می دهد و شما می توانید فقط برای به روز ماندن در مورد آنچه الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کنند، تحقیق کنید. ب

دیگر کافی نیست کلمات کلیدی را در صفحه خود قرار دهید و منتظر بمانید تا موتورهای جستجو آنها را انتخاب کنند. ابزارهای هوش مصنوعی مورد استفاده گوگل و موارد مشابه هوشمندتر از همیشه هستند و محتوای هرزنامه ای را که می دانند برای کاربرانشان ارزشمند نیست شناسایی می کنند.

CTA مقاومت ناپذیر در  صفحات فرود قدرتمند

CTA یک بخش کاملاً ضروری از هر صفحه فرود است. همیشه CTA های خود را مختصر و کنش محور کنید، از عبارات کوتاه و افعال عملی واضح استفاده کنید.

تصاویری قوی

محتوای بصری اصل دیگر داشتن  صفحات فرود قدرتمند است. به عبارت دیگر، صفحه فرود شما برای زنده ماندن به تصاویر بصری نیاز دارد. تصاویر، ویدئوها و سایر محتوای بصری همیشه باید از آنچه پیام برند از طریق کپی شما منتقل می‌شود پشتیبانی کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

83 − = 82

دکمه بازگشت به بالا
بستن