اخبار

گسترش ابزارهایی برای تبدیل کلیپ های طولانی به شورت در یوتیوب 

YouTube گزینه جدیدی را ارائه کرده است تا به شما کمک کند ویدیوهای طولانی خود را به شورت یا Shorts تبدیل کنید؛  ابزارهای تبدیل کلیپ های طولانی به شورت در یوتیوب می توانند گزینه ای مفید برای کسانی باشند که به دنبال افزایش محبوبیت خود از طریق محتوای فرمت Shorts هستند.

همانطور که توسط رابط سازنده یوتیوب بیان شده است، قابلیت جدید رابط کاربری جدید ویرایش Shorts که از طریق گزینه Remix روی کلیپ های شما قابل دسترسی است، دسترسی به طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش را برای قالب بندی مجدد کلیپ های شما در قالب ویدیوی شورت فراهم می کند.

Shorts سریعترین فرمت محتوای YouTube در حال رشد است که اکنون بیش از 50 میلیارد بازدید روزانه در برنامه دارد. با توجه به محبوبیت این گزینه، YouTube روش‌های جدیدی را برای برجسته کردن بهتر Shorts و نگه داشتن افراد بیشتری در برنامه برای مدت طولانی‌تری ایجاد کرده است، که می‌تواند فرصت‌های بیشتری را برای افزایش آگاهی از برند و تعامل با کلیپ‌های Shorts ارائه دهد.

با ارائه ابزارهای ویرایش ساده ای مانند ریمیکس برای تبدیل کلیپ های طولانی به شورت در یوتیوب ایجاد شورت های جذاب می تواند آسان تر از آنچه فکر می کنید باشد، به خصوص اگر از قبل ویدیوهای طولانی داشته باشید.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + = 22

دکمه بازگشت به بالا
بستن