سئو

توییتر شمارشگر بوکمارک توییت را به Details View اضافه می‌کند

آخرین به‌روزرسانی توییتر در این بخش، نمایش جدیدی از بوکمارک توییت در صفحه نمایش جزئیات است؛ یعنی فهرستی از اطلاعات توییت که هنگام ضربه زدن برای گسترش یک توییت، مشاهده می‌کنید. همانطور که در این مثال از کارشناس مهندسی معکوس جین منچون وانگ می‌بینید، اکنون معیارهای بیشتری به خط پایین توییت خود اضافه می‌کنید، به طوری که می‌توانید اینها را ببینید:

  • مجموع بازتوییت ها
  • کل توییت های نقل قول
  • کل لایک ها
  • کل بوکمارک توییت ها

همچنین تعداد بازدید توییت‌ها وجود دارد که توییتر در ماه دسامبر منتشر کرد و همچنین در ابتدا در انتهای خط آمار پایین‌تر قرار گرفت، قبل از اینکه توییتر فرمت را در ژانویه به‌روزرسانی کند.

اما اکنون به هر حال نشانک هایی به نمایشگر اضافه شده است، که به نظر می‌رسد بسیار درهم و برهم است و واقعاً به عنوان یک آمار ارزش خاصی ندارد. اگرچه داده های بیشتر همیشه بهتر است. شاید از هر عنصر مختلف بینشی وجود داشته باشد.

پس چرا توییتر اصلاً شمارنده بوکمارک توییت را اضافه می‌کند؟

خوب، دوباره، ایلان ماسک، رئیس توییتر 2.0 به نظر متقاعد شده است که با فراهم کردن زمینه بیشتر در مورد نحوه تعامل مردم با توییت‌ها، باعث می‌شود مردم تمایل بیشتری به اشتراک‌گذاری بیشتر داشته باشند.

در ماه دسامبر، ایلان توییت کرد که احساس می‌کند عملکرد بوکمارک توییت ها در پشت یک «واسط کاربری مبهم» پنهان شده است، که احتمالاً بسیاری از کاربران را از استفاده از آن منع کرده است. او سپس قول داد که نشانک‌ها را به عنصری بزرگ‌تر تبدیل کند، در حالی که به دنبال اضافه کردن نشانک‌ها به تعداد لایک‌های هر توییت بود.

به نظر می‌رسید که ایلان سعی دارد نشانک‌ها را به‌عنوان جایگزینی برای لایک‌ها تقویت کند، زیرا گاهی ممکن است محتوایی وجود داشته باشد که شما علاقه‌مند به خواندن آن باشید، اما لزوماً نمی‌خواهید لایک شود.

اما باز هم، شمارش نشانک‌ها به‌عنوان «لایک‌های بی‌صدا» به این معنی است که شما به‌طور مؤثر آن محتوا را در هر صورت تقویت می‌کنید، که تا حدودی استدلال عملکرد جایگزین را نفی می‌کند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

41 + = 45

دکمه بازگشت به بالا
بستن