سئو

کلمات کلیدی لانگ تیل چه هستند؟

 

کلمات کلیدی لانگ تیل عبارت‌های جستجویی هستند که تعداد کمی جستجو در ماه دریافت می‌کنند. آنها نسبت به همتایان خود طولانی تر و خاص تر هستند و بنابراین اغلب نرخ تبدیل بالاتری دارند. کلمات کلیدی لانگ تیل در بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو (SEO) و بازاریابی دیجیتال استفاده می شوند. آنها معمولاً از سه یا چند کلمه تشکیل شده‌اند و از کلمات کلیدی کوتاه‌تر و عمومی‌تر خاص‌تر هستند.

 

اهمیت کلمات کلیدی لانگ تیل چیست؟

در اینجا سه ​​دلیل وجود دارد که چرا باید کلمات کلیدی لانگ تیل را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئو خود در نظر بگیرید.

دلیل 1. کلمات کلیدی لانگ تیل بسیار کمتر رقابتی هستند

فرض کنید به تازگی وبلاگی در مورد ارزهای دیجیتال راه اندازی کرده اید. کلمات کلیدی محبوب زیادی با حجم جستجوی بالا وجود دارد که به طور بالقوه می تواند ترافیک زیادی را به وبلاگ شما هدایت کند: این کلمات کلیدی وسوسه انگیز برای هدف قرار دادن هستند. اما بیایید واقعی باشیم. شانس اینکه وبلاگ شما به زودی برای هر یک از آنها رتبه بندی شود چقدر است؟

تمامی کلمات کلیدی فوق دارای نمره دشواری کلمه کلیدی (KD) بالایی هستند. این بدان معناست که رسیدن به صفحه اول گوگل برای هر یک از آنها فوق العاده سخت خواهد بود و اگر وب سایت شما کاملاً جدید باشد، این کار غیر ممکن خواهد بود.

دلیل 2. پرداختن به کلمات کلیدی دم بلند (به طور کلی) آسان تر است

موضوع این است که هرچه پرس و جوی جستجو کلی تر باشد، جزئیات بیشتری را باید در هنگام پرداختن به آن درج کنید. اما اگر جست‌وجو خاص باشد، اغلب می‌توانید به طور خلاصه به آن پاسخ دهید و همچنان جستجوگران را راضی کنید. به عبارت دیگر، ایجاد محتوا برای کلمات کلیدی طولانی معمولاً به کار کمتری نیاز دارد.

برای یافتن و استفاده موثر از کلمات کلیدی لانگ تیل مراحل زیر را در نظر بگیرید:

  •  تحقیق کلمات کلیدی: از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner، SEMrush یا Ahrefs برای شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار یا محتوای خود استفاده کنید.
  • ایجاد محتوا: محتوایی را توسعه دهید که به طور طبیعی این کلمات کلیدی دم بلند را در خود جای دهد. پست‌های وبلاگ، مقاله‌ها یا توضیحات محصول را ایجاد کنید که به نیازها یا سؤالات خاص کاربرانی که آن عبارات را جستجو می‌کنند، پاسخ می‌دهد.
  • سئوی درون صفحه: صفحات وب خود را برای کلمات کلیدی طولانی با گنجاندن آنها در عنوان، عنوان، توضیحات متا و در سراسر محتوا بهینه کنید.
  • ردیابی و تجزیه و تحلیل: عملکرد کلمات کلیدی دم بلند خود را با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics نظارت کنید. این به شما کمک می کند تا استراتژی سئو خود را در طول زمان اصلاح کنید.
  • به روز بمانید: با تغییرات در روند جستجو همراه باشید و به طور مستمر استراتژی کلمه کلیدی دنباله بلند خود را برای انعکاس علایق و رفتار کاربر در حال تکامل تطبیق دهید.

گنجاندن کلمات کلیدی طولانی در استراتژی سئو و بازاریابی محتوا می تواند به شما کمک کند تا ترافیک هدفمند بیشتری جذب کنید و دید وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشد.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

72 − 68 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن