اخبار

آیا SGE گوگل راه اندازی می شود؟

به نظر می رسد گمانه زنی ها در مورد آینده SGE در حال گسترش است، همه اینها بر اساس تفسیر دو جمله در یک پست وبلاگ گوگل رخ داد. این دو جمله در یک پست وبلاگ گوگل برخی از افراد جامعه جستجو را متقاعد کرده است که تجربه مولد جستجوی Google یا  SGE گوگل قرار نیست اتفاق بیفتد.

SGE در حال حاضر به صورت آزمایشی در Search Labs در دسترس است. با این قابلیت هوش مصنوعی گوگل سعی می کند مرتبط ترین و مفیدترین اطلاعات را برای درخواست شما در اختیار شما قرار دهد. همچنین می‌توانید سؤالات یا درخواست‌های پیچیده‌ای بپرسید.

هنگامی که راه اندازی SGE اعلام شد الیزابت رید، معاون این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت:

راه‌اندازی این هفته بینش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی یا SGE  برای جستجوی چندگانه، نتیجه آزمایشی است که سال گذشته شروع کردیم تا ببینیم چگونه هوش مصنوعی تولید کننده می‌تواند با SGE در آزمایشگاه‌های جستجو، جستجو را به‌طور اساسی مفیدتر کند. ما بازخوردهای مفید زیادی از افرادی که انتخاب کرده‌اند به این آزمایش بپیوندند دریافت کرده‌ایم و به ارائه SGE در آزمایشگاه‌ها به عنوان بستری برای ایده‌های جدید جسورانه ادامه خواهیم داد.

با این حال، این ایده که SGE به طور جزئی یا کامل منتشر نخواهد شد، ممکن است به زودی در رسانه های اجتماعی مطرح شود. گوگل همچنین هرگز اعلام نکرده است که SGE چه زمانی راه اندازی خواهد شد. SGE تا این مرحله به طور مداوم به عنوان یک آزمایش نامیده می شود.

تنها چیزی که ما با اطمینان می دانیم این است که گوگل SGE را راه اندازی نکرده است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 1

دکمه بازگشت به بالا
بستن