سئو

5 راز برای نحوه دریافت بک لینک

هنگامی که به دنبال چگونگی دریافت بک لینک هستید، معمولاً لیست طولانی از تکنیک های قدیمی خسته را دریافت می کنید که همه از قبل می دانند. به راحتی می توان حدس زد که باید «کلمه کلیدی» را در گوگل جستجو کنید؛ آنچه شما واقعاً نیاز دارید فهرستی از نکات خلاقانه دریافت بک لینک است که قبلاً آنها را امتحان نکرده اید.

نحوه دریافت بک لینک: ابزارها و استراتژی ها

1. به دنبال فرصت ها فراتر از رقبا باشید

بسیاری از سازنده های لینک توصیه می کنند که بک لینک های رقیب خود را برای الهام گرفتن بررسی کنید. اما آیا به بررسی پروفایل های بک لینک سایت هایی که به آنها لینک می دهند فکر کرده اید؟ برخی از ابزارهای عالی برای این کار Ahrefs، Majestic SEO و Moz Link Explorer هستند. ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما در صورت استفاده از این روش، از گزینه‌های جدید سایت برای کاوش استفاده خواهید کرد.

2. ابزارهای لینک سازی Ahrefs را عمیقاً جستجو کنید

Ahrefs یک کیت بسیار مفید برای لینک بیلدینگ است و راه های مختلفی برای استفاده حداکثری از آن وجود دارد. این راه حل دارای ابزارهای مختلفی است که می تواند به شما در یافتن فرصت های بک لینک با کیفیت بالا کمک کند. همچنین فیلترهای زیادی را ارائه می دهد تا بتوانید سایت های مناسب برای پروفایل بک لینک خود را پیدا کنید.

برای شروع، می‌توانید از ابزار کاوشگر کلمات کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی مرتبطی استفاده کنید که سایر صفحات با رتبه بالا در جایگاه شما در محتوای خود گنجانده شده‌اند.

این کلمات کلیدی می توانند هر مرحله از فرآیند شما را آگاه کنند. اگر از کلمات کلیدی اصلی خود لذت چندانی نمی‌برید، یا تمام گزینه‌ها را تمام کرده‌اید، می‌توانید از کلمات کلیدی مرتبط برای یافتن سایت‌های بیشتر استفاده کنید. سپس می توانید کلمات کلیدی جدید خود را در اکسپلورر محتوای Ahrefs قرار دهید تا صفحاتی را بیابید که در مورد موضوع انتخابی شما بحث می کنند و برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه خوبی دارند.

3. ببینید سایت ها در BuzzSumo چه رتبه ای دارند

یکی دیگر از ابزارهای عالی که می تواند به شما در یافتن سایت های شگفت انگیز برای استراتژی ساخت لینک کمک کند BuzzSumo است. با استفاده از ابزار جستجوی محتوای وب BuzzSumo، می‌توانید محتوایی با بهترین عملکرد را پیدا کنید که برای کلمات کلیدی و عبارات هدف شما رتبه‌بندی می‌شود.

این سایت میزان تعاملی را که محتوا در طیف وسیعی از پلتفرم‌ها دریافت کرده است، و همچنین معیار خود، «امتیاز همیشه سبز» را به شما نشان می‌دهد. امتیاز همیشه سبز ارزش منحصر به فرد BuzzSumo است که 30 روز پس از انتشار به هر قسمت از محتوا بر اساس میزان مشارکت و درآمد بک لینک داده می شود. این نشان می دهد که محتوا زمانی که دیگر جدید نیست به ارائه ارزش ادامه می دهد.

4. هرگز تنها بر یک معیار تکیه نکنید

معیارهای سئو زیادی وجود دارد، به نظر می رسد تقریباً هر ابزار موجود در بازار حداقل یکی از آنها را دارد! هر معیار چیزی متفاوت را نشان می دهد، چه تعداد کل بک لینک ها یا کیفیت محتوا. هنگام ساخت بک لینک، باید طیف وسیعی از معیارها، از جمله ترافیک را در نظر بگیرید. شما باید به دنبال معیاری باشید که بر میزان احتمال رتبه‌بندی یک صفحه در SERP‌های برتر، مانند Moz’s Domain Authority تمرکز کند.

5. مانند یک بازدیدکننده فکر کنید

علاوه بر معیارها، باید رویکرد انسانی را نیز با استراتژی های لینک سازی خود در نظر بگیرید. قبل از اینکه به سایتی به عنوان هدف لینک سازی متعهد شوید، مطمئن شوید که به عنوان یک بازدیدکننده وب سایت به آن نگاه می کنید. سایت را باز کنید و ببینید به نظر می رسد یک شخص واقعی به آن متصل است یا خیر.

آیا سایت در شبکه های اجتماعی حضور دارد؟ آیا محتوا قابل خواندن است؟ آیا آنها از تصاویر سهام عمومی یا تصاویر منحصر به فرد استفاده می کنند؟

نحوه دریافت بک لینک: خلاصه

لینک بیلدینگ یک هنر است، پس خلاق باشید! لینک بیلدینگ یک بازار همیشه در حال توسعه است. این تکنیک ها می توانند به دریافت بک لینک شما کمک کنند. این بدان معنا نیست که آنها تنها راه های دریافت بک لینک هستند. از نبوغ و منابع خود برای یافتن رویکردهای منحصربه‌فردی که برای شما مناسب است استفاده کنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

87 − = 85

دکمه بازگشت به بالا
بستن