بازاریابی

8 استراتژی موثر برای افزایش ترافیک وبلاگ شما

آیا سایت جدید خود را راه اندازی کرده اید اما همچنان در تلاش برای افزایش ترافیک وبلاگ هستید؟ یا به سادگی نمی توانید ترافیک بیشتری را به وبلاگ خود هدایت کنید.

1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید

ممکن است وسوسه شوید درباره موضوعاتی بنویسید که شما را هیجان زده می کند. واقعیت این است که در حالی که با آن موضوعات ممکن است پس از انتشار شاهد افزایشی در ترافیک باشید، به زودی کاهش خواهد یافت. بنابراین، کاری که باید انجام دهید تا ترافیک ارگانیک ثابتی در وبلاگ خود داشته باشید، انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی و شناسایی موضوعاتی است که مردم واقعاً به آنها علاقه مند هستند.

2. هدف جستجو را مطابقت دهید

برای رتبه بالا در گوگل و به دست آوردن و به دست آوردن ترافیک جستجوی ارزشمند، باید محتوایی ایجاد کنید که با هدف جستجوی کاربران هماهنگ باشد.

  • نوع محتوا برای ایجاد: انواع محتوا شامل پست وبلاگ، محصول، دسته بندی، صفحه فرود یا ویدیو است.
  • نوع قالبی که پست شما خواهد داشت: به شرطی که پست های وبلاگ ایجاد کنید، می توانند در دسته بندی فهرست ها، دستورالعمل ها، بررسی ها، نظرات و غیره قرار گیرند.

3. شروع به ساخت لینک کنید

بک لینک ها هنوز یک فاکتور مهم رتبه بندی گوگل هستند. در حالی که ایجاد بک لینک برای پست های وبلاگ شما بسیار مهم است، به نظر می رسد بسیاری از وبلاگ نویسان صرف نظر از تجربه خود با مشکل مواجه هستند.

4. لیست ایمیل خود را رشد دهید

وبلاگ نویسان مبتدی معمولا تمام تلاش خود را برای آوردن کاربران جدید به وب سایت خود می کنند. چیزی که آنها متوجه نمی شوند این است که برای افزایش ترافیک وبلاگ شما فقط به کاربران جدید نیاز ندارید، بلکه به کاربران فعلی خود نیز نیاز دارید. برای افزایش ترافیک وبلاگ، باید لیست ایمیل خود را با ایجاد یک فرم انتخاب در وبلاگ خود افزایش دهید. بهترین راه این است که در ازای آدرس ایمیل کاربران، چیزی ارزشمند ارائه دهید.

5. تیتر های قابل کلیک طراحی کنید

مهم است که عناوین شما توجه کاربران را به خود جلب کرده و کلیک‌های بیشتری را جذب کنند. عنوان عامل تعیین کننده ای است که کاربران را وادار می کند که پست وبلاگ شما را بخوانند و یا صرفاً از آن صرف نظر کنند.

6. از تصاویر برای ایجاد محتوای جذاب استفاده کنید

اکثر مردم از خواندن متن طولانی بیزارند. ناگفته نماند که دامنه توجه افراد محدود است. برای کاهش این امر و اینکه محتوای وبلاگ خود را به راحتی قابل خواندن و از نظر بصری جذاب کنید، باید از تصاویر بصری (تصاویر، اینفوگرافیک ها، نمودارها و غیره) استفاده کنید.

با استفاده از تصاویر در پست های وبلاگ خود، می توانید توجه افراد را جلب کنید و به آنها کمک کنید تا روی متن اطراف آن تصاویر تمرکز کنند.

7. محتوا را در جوامع آنلاین به اشتراک بگذارید

جوامع آنلاین مکان های خوبی برای تبلیغ محتوای شما و هدایت ترافیک به وبلاگ شما هستند.ئچنین گروه‌هایی برای تبلیغ محتوای وبلاگ شما ایده‌آل هستند، زیرا کاربران در آنجا بسیار درگیر و علاقه‌مند به جایگاه شما هستند.

8. زمان بارگذاری صفحه را بهینه کنید

هیچ کس دوست ندارد منتظر بارگذاری یک وب سایت بماند. اگر کاربران متوجه شوند وب سایت شما کند است، به سادگی آن را ترک خواهند کرد.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

61 − 57 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن