سئو

بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ ها در سال 2024

ایجاد وبلاگ یکی از کارآمدترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان زیادی و تبلیغ خود یا کسب و کارتان است. با این حال، اگر می خواهید رابطه قوی با خوانندگان خود ایجاد کنید، باید راه آسانی برای درگیر کردن آنها با محتوای خود پیدا کنید. در این مورد، ایمیل مارکتینگ برای وبلاگ نویسان دقیقاً همان چیزی است که به درد شما می خورد. اما بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ چیست و چه مزایایی دارد؟

مزایای بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ

به عنوان یک کانال بازاریابی دیجیتال، ایمیل نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه دارای مزایای فراوانی است که باید در مورد آنها بدانید. در اینجا چند مورد از مزایایی که ایمیل و بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ ارائه می دهد آورده شده است:

  • شما می توانید بدون توجه به موقعیت مکانی آنها به مخاطبان هدف زیادی دست پیدا کنید.
  • ارائه محتوای شخصی سازی شده در لحظه ای که مشترکین ایمیل شما به آن نیاز دارند.
  • برقراری ارتباط معنادار با آنها.

برخلاف بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین راه ها برای هدف قرار دادن مستقیم مخاطبان با تجربیات شخصی سازی شده است. به طور خاص، از طریق شخصی‌سازی، می‌توانید محتوای مناسب را به مشترکین خود نشان دهید و آنها را به خوانندگان وفادار وبلاگ خود تبدیل کنید.

علاوه بر این، با بهره‌گیری از گزینه‌های تقسیم‌بندی پیشرفته ارائه‌دهنده خدمات ایمیل خود (ESP)، می‌توانید محتوای خود را در مقابل چشمان آنها قرار دهید و نرخ تعامل بالایی را دریافت کنید. در نهایت، بازاریابی ایمیلی می تواند به شما کمک کند تا با تبلیغ محتوا/پیشنهادات خاص به خوانندگان، از وبلاگ خود درآمد کسب کنید.

نحوه انجام بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ

در ادامه مراحل بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ را مرور می کنیم:

1. یک سرویس ایمیل برای وبلاگ را انتخاب کنید

اولین قدم برای هر استراتژی بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ انتخاب ابزار مناسب است. به عنوان یک وبلاگ نویس، برای ایجاد، ارسال و بهینه سازی کمپین های خود به نرم افزار بازاریابی ایمیلی کاربر پسند نیاز دارید.علاوه بر این، انتخاب طرح مناسب برای شروع ضروری است.

برای دریافت بهترین پلت فرم بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ خود، بیایید ببینیم که باید به چه ویژگی هایی توجه کنید:

  • ابزاری را انتخاب کنید که کاربری آسان و ویژگی‌های پیشرفته داشته باشد تا بهترین ایمیل‌ها را برای مخاطبانتان ایجاد کند.
  • الگوهای ایمیل: از الگوهای خبرنامه از پیش ساخته شده برای صرفه جویی در زمان و تلاش استفاده کنید.
  • فیدهای RSS: یک ایمیل فید RSS ایجاد کنید تا محتوای وبلاگ جدید خود را در لحظه انتشار با مشترکین خود به اشتراک بگذارید.
  • اتوماسیون بازاریابی: انواع توالی ایمیل (ایمیل های خوش آمدگویی و غیره) را برای دسترسی به فرد مناسب در زمان مناسب تنظیم کنید.
  • تقسیم بندی و شخصی سازی: فهرست خود را با تقسیم بندی مشترکین خود مدیریت کنید. سپس، از شخصی سازی برای ارائه محتوای ارزشمند متناسب با هر یک از آنها استفاده کنید.
  • فرم‌های آنلاین: ابزاری همه‌جانبه برای کاهش هزینه‌های خود و همسو کردن تلاش‌های بازاریابی ایمیلی و ایجاد فهرست دریافت کنید.
  • پشتیبانی مشتری: به سوالاتی که ممکن است در طول سفر بازاریابی ایمیلی شما ایجاد شود، پاسخ فوری دریافت کنید.

2. شروع به ساخت لیست ایمیل خود کنید

گام بعدی این است که شروع به ایجاد لیست پستی خود کنی! ساده‌ترین راه برای جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل این است که یک فرم ثبت‌نام خبرنامه تبدیل کننده ایجاد کنید و آن را در وبلاگ خود جاسازی کنید. همانطور که ادامه می دهید، می توانید از فرم های آنلاین مختلف برای جذب بازدیدکنندگان خود استفاده کنید، مانند پاپ آپ کلاسیک که پس از یک زمان خاص ظاهر می شود، فرم های درون خطی تعبیه شده در محتوای وبلاگ شما، یا فرم های تمام صفحه که کل صفحه را پوشش می دهند.

3. تقسیم بندی مخاطبان

بخش بندی یک ویژگی پیشرفته است که بسیاری از بازاریابان تجارت الکترونیک از آن برای ارائه محتوای هدفمندتر به مشترکین ایمیل خود استفاده می کنند. به عنوان یک وبلاگ نویس، می توانید از قدرت آن برای جذب بهتر مخاطبان خود و تمیز نگه داشتن لیست ایمیل خود استفاده کنید. برای شروع با این فعالیت کلیدی، ابتدا باید گروه هایی را که می خواهید ایجاد کنید، تعریف کنید.

به عنوان مثال، اگر موضوع اصلی وبلاگ نویسی شما بازاریابی است و زیرمجموعه هایی مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی وابسته و بازاریابی تجارت الکترونیک دارید، می توانید به مخاطبان خود اجازه دهید دسته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

به این ترتیب، آنها را بر اساس علایق فردی خود گروه بندی می کنید و نوع مناسبی از محتوا را در بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ خود ارائه می دهید. علاوه بر این، تقسیم بندی را می توان بر اساس معیارهای مختلف دیگری مانند جمعیت شناسی، روانشناسی، حرفه یا موقعیت مکانی انجام داد.

4. موضوعات ایمیل جذابی را ایجاد کنید

خطوط موضوع شما یکی از ضروری ترین اجزای یک کمپین ایمیلی هستند و از آنجایی که آنها اولین چیزی هستند که مشترکین شما در صندوق پستی خود می بینند، آنها باید در نگاه اول این مزیت را به اشتراک بگذارند. به عنوان یک قاعده کلی، خطوط موضوع شما باید به شرح زیر باشد:

  • ارزشمند: به مشترکین خود نشان دهید که چرا باید کمپین شما را باز کنند. از زبان عملی استفاده کنید و از کرک کردن خودداری کنید.
  • کوتاه: یک موضوع عالی نیازی به طولانی بودن ندارد.
  • منحصر به فرد: بر اساس لحن وبلاگ خود می توانید خطوط موضوعی را با بازی با کلمات ایجاد کنید تا مخاطبان هدف خود را مجذوب خود کنید.
  • جلب توجه: بهترین راه برای متمایز شدن در صندوق ورودی اضافه کردن یک ایموجی است.

استفاده از ایمیل مارکتینگ به شما کمک می کند تا تعامل خود را افزایش دهید و وبلاگ خود را رونق دهید و برای موفقیت، فقط باید چند مرحله ساده را دنبال کنید. اولین چیز این است که یک سرویس ایمیل قابل اعتماد برای برنامه ریزی همه چیز به شما کمک کند. سپس شروع به ساختن لیست خود کنید، مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید و بهترین کمپین ها را برای آنها بیابید. در نهایت، فراموش نکنید که داده ها را جمع آوری کنید و از آنها برای بهبود استراتژی بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ خود استفاده کنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

95 − = 94

دکمه بازگشت به بالا
بستن