سئو

5 نکته آسان برای ایجاد نقل قول محلی برای افزایش سریع ترافیک

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک یا بازاریاب، می دانید که حضور قوی آنلاین برای جذب مشتریان و فروش بیشتر کلیدی است. با میلیاردها جستجوی که هر روز در موتورهای جستجو انجام می شود، اطمینان از اینکه کسب و کار شما نه تنها در آنجا قابل مشاهده است بلکه متمایز است، بسیار مهم است. یکی از موثرترین راه‌ها برای بهبود دید کسب‌وکار و افزایش ترافیک وب‌سایت، ایجاد نقل قول محلی است.

با انجام این کار، شانس خود را برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی محلی و جلب توجه بیشتر به کسب و کار خود افزایش خواهید داد. و با توجه بیشتر، فروش بیشتر می شود، به همین سادگی. در اینجا، در مورد اینکه چرا نقل‌قول‌های محلی برای کسب‌وکارهای کوچک ضروری هستند، بحث خواهیم کرد و پنج نکته ساده در مورد چگونگی ساخت مؤثر آن‌ها (و سریع!) ارائه خواهیم کرد.

نقل قول محلی چیست؟

نقل قول محلی محلی اشاره‌های آنلاین کسب‌وکار شما هستند که شامل نام، آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات مرتبط مانند نظرات مشتریان و ساعات کاری شما می‌شود. آنها می توانند از منابع مختلفی از جمله فهرست ، پلتفرم های رسانه های اجتماعی، سایت های بررسی، وبلاگ ها و مقالات خبری باشند.

استنادهای محلی برای کسب و کارهای کوچک ضروری هستند زیرا می توانند سئوی محلی را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. موتورهای جستجو مانند Google و Bing از نقل قول های محلی برای تایید صحت اطلاعات کسب و کار شما و تعیین ارتباط و اعتبار کسب و کار شما در ارتباط با جامعه محلی استفاده می کنند.

هرچه کسب‌وکار شما ارجاع‌های بیشتری داشته باشد، احتمال اینکه در بالای نتایج جستجوی محلی ظاهر شود، بیشتر می‌شود، که در نهایت به جذب ترافیک بیشتر به وب‌سایت شما کمک می‌کند.

نقل قول محلی را می توان به سه دسته اصلی دسته بندی کرد:

  1. لیست های محلی
  2. گردآورنده های داده
  3. سایت‌های خاص/ویژه صنعت

چرا نقل قول محلی مهم است؟

در اینجا چند دلیل وجود دارد که ایجاد استنادهای محلی برای مشاغل بسیار مهم است.

به سئو کمک می کند

استنادها با برقراری ارتباط با موتورهای جستجو در مورد مشروعیت و برجستگی کسب و کار شما در منطقه شما، نقش مهمی در سئوی محلی دارند. به عنوان مثال، هر کسی می تواند ادعا کند که چندین سال است که در یک شهر خاص در زمینه مراقبت از چمن کاری مشغول بوده است، اما بدون اثبات، چرا باید آنها را باور کرد؟

با افزودن نقل‌قول‌ها در سراسر اینترنت به شکل فهرست‌ها و بررسی‌ها، گوگل را متقاعد می‌کند که وقتی شخصی در آن منطقه به دنبال نیازهای مراقبت از چمن خود می‌گردد، شما ارزش کسب رتبه بالایی را دارید. اطلاعات منسجم و دقیق در مورد کسب و کار شما در چندین منبع باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود، رتبه بندی موتورهای جستجو و دیده شدن شما در جستجو را بهبود می بخشد که باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما می شود. طبق یک مطالعه، سیگنال‌های استناد ۷ درصد از عوامل رتبه‌بندی جستجوی محلی را تشکیل می‌دهند.

بنابراین، کسب‌وکارهای کوچکی که می‌خواهند در نتایج جستجوی محلی نشان داده شوند و مشتریان بیشتری را جذب کنند، باید اطمینان حاصل کنند که نقل‌قول‌های دقیق و ثابتی دارند. ارزش تلاش را دارد.

با نقل قول محلی با مشتریان احتمالی اعتماد ایجاد کنید

استنادهای دقیق و ثابت همچنین می تواند به ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه، افزایش اعتبار شما و تثبیت کسب و کار شما به عنوان یک مرجع در صنعت شما کمک کند. مردم به همان اندازه که به توصیه های شخصی اعتماد دارند به نظرات اعتماد دارند. بنابراین با نظارت بر سایت‌های بررسی خود و تشویق مشتریان فعلی به ارائه بازخورد در این سایت‌ها، می‌توانید مشتریان بالقوه را برای امتحان کردن کسب‌وکار خود سوق دهید.

دید کسب و کار خود را افزایش دهید

ساختن نقل قول محلی همچنین می تواند به شما کمک کند تا دید کسب و کار خود را افزایش دهید، نه تنها با بهبود سئو، بلکه با فهرست شدن و نمایش کسب و کار شما در سایت های بیشتر و در مکان های آنلاین. برای مثال، با ساختن نقل‌قول‌های محلی برای کسب‌وکارتان در فهرست‌های فهرست راهنما، می‌توانید مشتریانی را جذب کنید که از آن سایت‌ها، برنامه‌ها و نقشه‌ها برای کشف مشاغل جدید استفاده می‌کنند. به طور مشابه، اگر نقل قول‌های محلی را در سایت‌های خبری جامعه ایجاد کنید، می‌توانید به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید که از آن سایت‌ها به عنوان منبعی برای یافتن مشاغل جدید استفاده می‌کنند.

نکات کلیدی: ایجاد استناد محلی برای SEO بهتر

در نتیجه، نقل‌قول‌های محلی برای کسب‌وکارهای کوچک و ارائه‌دهندگان خدمات برای افزایش دید آنلاین و جذب مشتریان جدید بالقوه بسیار مهم است. با پیروی از نکات عملی ذکر شده در این مقاله، کسب و کارها می توانند به طور موثر نقل قول محلی ایجاد کنند و اعتماد مخاطبان خود را ایجاد کنند. در نهایت، ایجاد استناد جزء حیاتی سئوی محلی است که به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا ارتباط و اعتبار کسب‌وکار را در جامعه محلی شما درک کنند.

در اینجا پنج بهترین (و ساده ترین) راه برای ایجاد نقل قول های محلی آورده شده است:

  1. نمایه کسب و کار Google خود را بهینه کنید
  2. از دایرکتوری های محلی و سایت های خاص استفاده کنید
  3. از جمع‌آورنده‌های داده استفاده کنید
  4. نقل قول های محلی خود را نظارت و به روز کنید
  5. مشتریان را تشویق کنید تا نظرات خود را بنویسند

با استناد های منسجم و دقیق، کسب و کارهای کوچک می توانند اعتبار خود را افزایش دهند، خود را به عنوان رهبران صنعت قرار دهند و در فضای آنلاین مزیت رقابتی کسب کنند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 8 = 2

دکمه بازگشت به بالا
بستن